לוזון. תם המסע
לוזון. תם המסעצילום: פלאש 90

יממה אחרי תוצאת התיקו המאכזבת מול מ.ס אשדוד, הודיעה לפני זמן קצר (שני) בית"ר ירושלים על פרידה ממאמנה גיא לוזון, אחרי שלושה חודשים בלבד בתפקיד.

לוזון, שהגיע אל הקבוצה מהבירה בסיום העונה שעברה, כשהבעלים עדיין היה אלי טביב, יכול אולי לטעון כי הערפל על עתיד הקבוצה תחת בעלותו של טביב מנעה ממנו לבצע הכנה מקסימלית לעונה כשגם השחקנים שקיבל מהבעלים החדש משה חוגג, הגיעו לאחר פתיחת העונה.

עם זאת, תחת אימונו נראו השחקנים כבויים, לא מתואמים ומאומנים וכך גם נראו התוצאות על כר הדשא.

מלבד ניצחון אחד העונה על סכנין באצטדיון טדי בתוצאה 2:3, בית"ר רשמה 3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים, תחת אימונו של לוזון בבירה.

לוזון, שהגיע לבירה למרות כעסם של אוהדים רבים, לאחר שבעבר דחה הצעה לאמן את הקבוצה והעדיף את מכבי חיפה על פניה, הופך למאמן הראשון העונה בליגת העל שמפוטר. אחרי הכישלונות הגדולים במכבי חיפה והפועל ת"א בשנים האחרונות, מצטרפת גם בית"ר אל הרזומה הלא מרשים של המאמן הצעיר.

מי שמועמד להחליף את לוזון הוא על הקווים הוא רוני לוי, שפוטר לאחרונה מקבוצתו הקפריסאית לאור מצבה הכלכלי. אם יחזור לאמן את בית"ר, תהיה זו קדנציה שלישית שלו כמאמן בית"ר.

מבית"ר נמסר: "בפגישה שנערכה הבוקר בין הבעלים משה חוגג, יו"ר המועדון אלי אוחנה ומאמן הקבוצה גיא לוזון, התקבלה החלטה על סיום דרכו של לוזון במועדון".

משה חוגג הבעלים אמר: "ההחלטה להיפרד אינה פשוטה כלל. גיא מאמן כדורגל מצוין ואדם מקסים, יש ביננו חיבור טוב ושיח בריא, אך המצב של הקבוצה והתוצאות מתחילת העונה לא הותירו לי הרבה ברירות ולעיתים אין מנוס מפעולות שאינן נעימות. אני מאחל לגיא בהצלחה ובטוח שדרכינו תצטלבנה בעתיד".

כעת יצטרכו בבית"ר למנות מאמן במהירות, מאחר שעוד חמישה ימים מחכה להם משחק בית מול בני יהודה, ולאחריו משחקים מול מכבי חיפה והפועל באר שבע. קל זה לא יהיה.