נתן אלנתן
נתן אלנתןצילום: יוני קמפינסקי

המועמד החרדי לראשות עיריית תל אביב, נתן אלנתן, פרסם סרטון שבו הוא מותח ביקורת על עמיתיו במועצה ומספר כיצד נלחם בתופעת המסתננים בדרום תל אביב.

בסרטון נראה אלנתן פורש את הישגיו במסגרת פעילותו במועצת העיר סביב בעיית המסתננים וטוען כי בג"ץ אשם בנוכחותם.

"תושבים יקרים, בואו נדבר רגע על תופעת המסתננים. לצערי בתור שכן של המסתננים, כתושב דרום תל אביב אני סובל מהם בוקר וערב. זו גם מצוקה אישית שלי, אבל מה לעשות, מי שמחליט בעניין הזה הוא בג"ץ. והוא מצידו דואג לתקוע כל החלטה בעניין", אמר אלנתן.

בהמשך טען כי עמיתיו למועצה מייצרים קולניות סרק. "לכן במקום לצעוק הבטחות סרק כמו חברי מועצה אחרים פעלתי בכל החזיתות בהם יש לי את הכח''. הוא סיפר כיצד תרם לבניה חדשה לטובת האוכלוסיה המקומית ומנגד לטובת עזיבה של מסתננים.

"נלחמתי בוועדה המקומית ומנעתי יותר מכל מועצה אחר קבלת רישיונות עסק לחמרות - 'פדם' של סודנים. בזמן שאחרים עשים רוח ומפגינים יש מי שפועל באמת למען דרום תל אביב", אמר.

לפני כשבועיים הודיעה מפלגת הבית היהודי בתגובה לדיווח על הכוונה להעניק מעמד לאלפי מסתננים בלתי חוקיים מדרפור - כי היא תתנגד לכך ותפעל למנוע את ביצוע התכנית שמקדם ראש הממשלה נתניהו.

"מדובר בהחלטה אבסורדית המובלת על ידי פקידים שמקדמים את הספין כאילו מדובר בפליטים שאין להם לאן לחזור. זה שקר: יש להם לאן לחזור", קבעו בבית היהודי.

במפלגה הדגישו כי "דרפור היא חבל ארץ בתוך מדינת סודן הענקית. גם אם בחלק קטן מדרפור יש סכנה, ניתן להחזירם לשאר חלקי סודן, למשל לבירה חרטום, שם המצב רגוע ובטוח".