ישראל גנץ
ישראל גנץיח"צ

סקר של מכון "מאגר מוחות" שנערך בשבוע שעבר, בראשות פרופ׳ יצחק כץ מעלה כי המועמד לראשות מועצת בנימין, ישראל גנץ, מנצח בבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב.

גנץ זוכה בסקר ל-51.4 אחוזי תמיכה ואילו המועמד המתחרה שילה אדלר מקבל 48.6%.

תוצאות הסקר הטלפוני, שנערך בקרב 500 נשאלים, דומות לסקר שביצע מכון סמית, ומחזקות את ההערכה לפיה גנץ יכהן כראש המועצה הבא של בנימין. שני הסקרים הוזמנו על ידי מטה גנץ.

הפרופסור כץ אמר "ממצאי הסקר שערכנו בקרב תושבי מטה בנימין מורים על יתרון לישראל גנץ. הסקר שערכנו בקרב כ-500 נשאלים המייצגים מדגם של תושבי כל היישובים במועצה האזורית מטה בנימין, מלמד כי אילו נערכו הבחירות לראשות מועצת בנימין בימים אלו היה ישראל גנץ זוכה בבחירות בבנימין".

בתגובה לתוצאות הסקר אמר ישראל גנץ "אני מודה מכל הלב לציבור הרחב שהביע תמיכה בי ובדרכי. אני מודה לפעילים הרבים שנותנים את הלב ואת הנשמה. אנחנו בדרך לניצחון מזהיר והניצחון הזה הוא קודם כל שלכם הפעילים ושל תושבי בנימין היקרים.

"אנחנו בדרך לבנות קומה חדשה לבנימין ולהתיישבות כולה. קומה חדשה בתחבורה. קומה חדשה בבניית אלפי בתים. קומה חדשה בהחלת החוק הישראלי. קומה חדשה באיכות החיים. אנחנו בדרך להחלפת תוכנת ההפעלה של בנימין ושל ההתיישבות כולה. התוצאות הטובות הן עדות לעבודה הטובה שעשינו לכל אורך הדרך בשנים האחרונות ובחודשים האחרונים".

גנץ הדגיש, ''הסקר האמיתי יהיה ביום שלישי בקלפיות. אסור לנו להיות שאננים. העבודה הקשה עוד לפנינו".

כאמור, הסקר שפורסם הבוקר (רביעי) מצטרף לסקר של מכון ''סמית'' שנערך בימים האחרונים ומעלה כי חבירתו של אפי שרון לשילה אדלר מביאה לניצחונו של ישראל גנץ במירוץ לראשות המועצה האזורית מטה בנימין.

ממטה ישראל גנץ נמסר בתגובה, "תושבי בנימין יודעים להבדיל בין לוקשים לבין אמת. הם יודעים למי להאמין. ישראל גנץ מסתכל לתושבים בעיניים ומתחייב להעלות את בנימין קומה והוא היחיד שיקיים לא בדיבורים, בסיפורים ובגימיקים. אלא במעשים".

"גנץ התחייב ויקיים - לשים סוף לפקקים בבנימין, לדאוג לתחבורה ציבורית ראויה ונגישה, להקפיץ את מערכת החינוך ולהפוך אותה למצטיינת בישראל, לשדרג בגדול את איכות החיים בבנימין גם בתרבות ובפנאי, לבצע במועצה מהפכה שירותית ולא להרפות עד הגשמת חזון נרמול החיים בבנימין.
הסקר האמיתי הוא ביום הבחירות ואנחנו משוכנעים שתושבי בנימין יביאו למועצה כוח חדש שיביא לבנימין מהפכה של ממש. לא בדיבורים במעשים".

להלן ניסוח השאלות המלאות שנשאלו בסקר:

1. האם את/ה בגיל 17 ומעלה, ורשאי להצביע בבחירות הקרובות לראשות המועצה האזורית מטה בנימין? אם כן - מה גילך?
2. מהם הסיכויים בין 0 ל-100% שתבוא/י להצביע בבחירות שיתקיימו בסוף החודש לראשות המועצה?
3. אילו הבחירות לראשות המועצה האזורית מטה בנימין היו מתקיימות היום, למי היית מצביע/ה: לישראל גנץ או לשילה אדלר?
4. בכל זאת, במי את/ה נוטה יותר לתמוך?
5. איך היית מתאר באופן כללי את יחסך כלפי מועצת יש"ע ופעולותיה: יחס חיובי, יחס שלילי או אדישות כלפיה
6. האם העובדה ששילה אדלר הינו איש מועצת יש"ע וכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל מועצת יש"ע, משפיעה או לא משפיעה על החלטתך למי להצביע לראשות המועצה האזורית מטה בנימין, בבחירות הקרובות?
7. האם את/ה מצפה שראש המועצה שייבחר, יעסוק רק בנושאים מוניציפליים כמו חינוך, ניקיון, תברואה, קהילה וכדומה, או שעליו לעסוק גם בנושאים מדיניים-התיישבותיים הנוגעים לתושבי בנימין כמו חיזוק ההתיישבות, הרחבת הישובים, ביטול המשטר הצבאי והחלת החוק הישראלי בבנימין, נורמליזציה ודרישה להשוואת זכויות של אזרחי בנימין עם כלל אזרחי ישראל?
8. מהי לדעתך התכונה הבולטת ביותר של ישראל גנץ?
9. מהי לדעתך התכונה הבולטת ביותר של שילה אדלר?
10. איך את/ה מגדיר/ה את עצמך מבחינה דתית?

ישראל גנץ
ישראל גנץללא