מפגן תמיכה
מפגן תמיכהיח"צ

מאות בני אדם לקחו חלק בכנס תמיכה במועמד לראשות בנימין, ישראל גנץ, שנערך הערב (חמישי) בבית ההארחה בעפרה.

אל כנס התמיכה הגיעו מאות תומכים, פעילים, דמויות מרכזיות בבנימין ותושבי המועצה האזורית אשר מילאו את האולם.

גנץ הציג את חזונו, תפיסתו ותכנית העבודה שלו לניהול מטה בנימין בחמש השנים הקרובות.

מחליפים את תוכנת ההפעלה

"קודם כל אני מודה מכל הלב לכל מי שהגיע, לציבור הרחב שתומך ומאמין בדרכי", אמר גנץ. ''אני מודה לפעילים הרבים שנותנים את הלב ואת הנשמה. אנחנו בדרך לניצחון מזהיר והניצחון הזה הוא קודם כל שלכם הפעילים ושל תושבי בנימין היקרים.

תומכים בגנץ
תומכים בגנץיח"צ

''אנחנו בדרך לבנות קומה חדשה לבנימין ולהתיישבות כולה. קומה חדשה בתחבורה. קומה חדשה בהקמת אלפי בתים. קומה חדשה בהחלת החוק הישראלי. קומה חדשה באיכות החיים. אנחנו בדרך להחלפת תוכנת ההפעלה של בנימין ושל ההתיישבות כולה. החל משבוע הבא נפעל לריבונות, לסגירת המינהל האזרחי ולנרמול החיים כאן בבנימין. אזרחי בנימין אינם סוג ב' וזכאים לכל הזכויות כמו שאר אזרחי ישראל- ואנחנו נדאג לכך", הבטיח.

גנץ הוסיף, ''אני מרגיש את השטח, את התושבים, את הישובים, את האווירה וכולנו עדים לתוצאות חיוביות בסקרים. התוצאות הללו מגיעות אודות לעבודה קשה, חשובה וסיזיפית שעשינו לכל אורך הדרך בשנים האחרונות ובחודשים האחרונים. אם מישהו חושב שניתן לבנות כביש תוך חודש - הוא טועה ומטעה. אם מישהו חושב שניתן להקים בית ספר או מוסד תרבות בלי לאגם תקציבים ולתכנן לפרטי פרטים, הוא טועה ומטעה.

''אסור לנו להמר על בנימין", הוסיף גנץ, ''אף אחד מאיתנו לא היה מהמר על החברה שלו שתקציבה השנתי עומד על מיליארד וחצי שקלים ומעסיקה 1800 עובדים, נכון? אז על אחת כמה וכמה אסור לנו להמר על כסף ציבורי - הכסף שלנו.

''אסור לנו להיות שאננים. העבודה הקשה עוד לפנינו והסקר האמיתי יהיה ביום שלישי בקלפיות. שם אסור להמר או להקל ראש.

''ניסיון הוא לא דבר שניתן לרכוש בכסף, או ע"י סרטונים בפייסבוק. ניסיון רוכשים בעבודה קשה של שנים. עם טעויות, וניסיונות, וקבלת החלטות. ניסיון הוא עניין קריטי כשמדברים על ניהול ישובים כל-כך רבים בתפזורת גדולה כל-כך עם מספר תושבים רב שרק ילך ויגדל בעזרת ה'''.

הכנס הערב
הכנס הערביח"צ

הניסיון והמקצועיות שצברתי

''פה מולכם אני מתחייב- הניסיון שצברתי הוא הניסיון שחייב שיהיה לראש המועצה הבא. אסור בעבור דילים, הסכמים סודיים או פוליטיקה נמוכה לתת לאלו חסרי הניסיון לנהל אותנו. חייבים להכיר כל מדרכה, שביל, עץ וצינור בכל ישוב במועצה. על זה אסור לנו להתפשר.

מעבר לניסיון, אני רוצה לדבר רגע על ערכים. בתקופה האחרונה אנחנו עדים להתקפות חסרות שחר, לכלוכים, הכפשות וירידה נמוך. נמוך מאוד. רק כדי לנסות להעביר נקודה. אני קורא לכל מי שלוקח חלק במערכת הבחירות הללו- תושבים, פעילים, תומכים וכמובן שילה ידידי, מספיק עם השיח המקטב. מספיק עם יצירת סכסוכים ופייק ניוז. מציע שבזמן הקצר שנשאר עד להכרעה נעסוק כולנו בעשייה ולא בלכלוך. רק ככה נצליח לעבוד יחד גם ביום שאחרי", הוסיף גנץ.