אוהדי בית"ר, הושפלו הערב
אוהדי בית"ר, הושפלו הערבצילום: פלאש 90

המשבר נמשך. 24 שנים עברו מאז הובסה בית"ר ירושלים בידיי בני יהודה. היה זה ב-1994, כשהירושלמים הוכו בידיי הכתומים משכונת התקווה בתוצאה 2:8. מאמנים עברו, שחקנים נרכשו, והערב (מוצאי שבת) בית"ר ירושלים הוכתה והושפלה שוב.

הירושלמים שפיטרו את מאמנם גיא לוזון בתחילת השבוע, אחרי רצף תוצאות רעות ופתיחת עונה הרעה ביותר שלהם מזה 50 שנים, נראו הערב אפילו עוד יותר רע מאשר בקדנציית האימון הקצרה של לוזון.

מסכת השערים החלה כבר בדקה ה-23, אז ירדן שועה כבש את שערו הראשון הערב והרביעי מתחילת העונה לאחר הגבהת כדור טובה של מתן בלטקסה, הגנת בית"ר חלמה ולא בפעם הראשונה.

שבע דקות אחר כך, ובית"ר נכנסה גם לפיגור של שחקן, כשדן אייבינדר הורחק בכרטיס אדום ישיר לאחר גלישה מסוכנת לכדור. לא עברו שתי דקות וצ'יבוטה, חלוצה השני של בני יהודה הכפיל את התוצאה והימם את השחקנים הבית"רים ואוהדיהם ביציעים.

אל המחצית השניה יצאו שחקני בית"ר בטירוף, ושער יפייפה של ארון אולנארה, חלוץ הרכש החדש בהופעת בכורה שלו בהרכב, מ-25 מטרים בדקה ה-60 צימקה את התוצאה והפיחה תקווה ב-9,500 האוהדים שהטריחו עצמם עד לבירה.

לצערם הרב, הייתה זו שמחה רגעית ביותר, כי צ'יבוטה כבש את שערו השני במשחק והשלישי של בני יהודה, כעבור שתי דקות בלבד.

בדקה ה-78 זה כבר הפך לתבוסה, כשצ'יבוטה מצא עצמו לבד ברחבת בית"ר, הוכשל על ידי השוער גורש, וירדן שועה כבש את שערו השני במשחק והרביעי של בני יהודה בבעיטת פנדל מוצלחת. דולב חזיזה עם שער מרהיב בדקה ה-90, חתם את התוצאה ובסיום - 5:1 מהדהד לבני יהודה על בית"ר ירושלים נטולת המאמן ונטולת האופי. בית"ר עמוק במקום האחרון בטבלת הליגה, המהפכה קרובה לבוא.