אני אהיה ראש עיר של כולםאלירן אהרון

יממה לפני הבחירות לרשויות המקומיות, המועמד לראשות עיריית ירושלים משה ליאון, מרגיש נינוח אבל לא שאנן.

"אנחנו מגיעים לישורת האחרונה ערב הבחירות ועבודה של שנים מתכנסת ליום אחד. אין ספק שבשבועות האחרונים אני מרגיש סחף רציני מהציבור, כולל מהציבור הציוני דתי. בסופו של דבר יש לי היכרות מעמיקה מאוד, כבן הציונות הדתית, ויש קרבה גדולה מאוד מצד הציבור הזה אלי. לאחרונה ראינו רשימה של חברי מרכז הבית היהודי בירושלים שתומכים בי ואני שמח על כך ומעריך שזה יביא בשורות טובות", אומר ליאון בראיון לערוץ 7.

לדבריו, הוא חש בחיבור טוב לכל גווני הציבור בבירה. "אני מגלה שיש אהבה והערכה רבה מהציבור אלי. הצלחתי להתחבר אליהם בחמש השנים האחרונות, בכל השכונות ובכל הציבורים, ואני מקבל את זה בחזרה ובגדול".

ליאון נשאל לדעתו על מועמדותו של בן הציונות הדתית השני מבין ארבעת המתמודדים, השר לענייני ירושלים זאב אלקין. "כל מי שעיניו בראשו מבין שאלקין מפסיד בבחירות האלה, משום שבסופו של דבר אין לו תמיכה מהחרדים וגם הציבור הכללי לא תומך בו מספיק. אין לו סיכוי לנצח בסיבוב הראשון, בעוד לי יש סיכוי סביר ובסיבוב השני הוא לא יהיה. מי שמצביע לאלקין בסופו של דבר מאבד את קולו, כי הוא הודיע שאם יפסיד הוא לא ימשיך במועצה. הציבור הירושלמי לא קונה את זה", מסביר ליאון.

לסיום, הוא מבקש למסור מסר קצר לכל תושבי העיר מכל המגזרים. "אני אהיה ראש העיר של כולם".