אור הרשב"י – מידע חשוב

אור הרשב"י הוא שמם של מספר מוסדות אשר הוקמו לטובת הפצת תורתו של הרשב"י, הלא הוא רבי שמעון בר יוחאי, ברחבי הארץ והעולם. בין המוסדות ניתן למנות את ישיבת שערי דמעה ואת ישיבת אור הרשב"י, בהן פועלים ללא לאות תלמידיו ומאמיניו לטובת הפצת האור.

רבי שמעון בר יוחאי הבטיח, כי בזכות הזוהר הקדוש תבוא הגאולה, ומאמיניו חפצים ונחושים לעשות ככל שיוכלו על מנת לקרב את קיום ההבטחה – את בוא הגאולה.

הישיבות

ישיבת אור הרשב"י הוקמה על קברו של רבי שמעון בר יוחאי במירון על ידי האר"י הקדוש, הלא הוא רבי יצחק בן שלמה לוריא. ישיבת שערי דמעה הוקמה על ידי ממשיכי המייסדים של אור הרשב"י, מתוך מחשבה כי האר"י הקדוש ייחס חשיבות עליונה לתפילה וללימוד על קברו של הרשב"י, ושצריך מקומות מסודרים אשר יאפשרו לכל מי שרוצה להתפלל להיכנס אליהם ולשאת תפילה.

הפצת אור הרשב"י

המטרה הראשית והעילאית של מייסדי אור הרשב"י היתה ועודנה להפיץ את אורו של הרשב"י בישראל ובעולם. כמובן שהכוונה היא לעשות זאת כמה שיותר מהר, וכך לזרז את הגאולה. לטובת הפצת האור עושים הפעילים לילות כימים בתפילה ובהפצת משנתו, כאשר כל העת הם מצויים בכוונה לטובת הבאת הגאולה. באתר אור הרשב"י ניתן למצוא המלצות של רבנים רבים על פעילי הזוהר הקדוש, אשר עמלים ללא לאות למען לימוד התורה והזוהר הקדוש, ולמען הפצתם.

ישועה פרטית

מעבר לפעילותם של פעילי אור הרשב"י לטובת זירוז בוא הגאולה הכללית, הם עושים לילות כימים לטובת הישועה הפרטית. הפעילים קשובים לכל יהודי הפונה אליהם בבקשת עזרה, כואבים איתו את כאביו ונושאים עבורו תפילה. כל שם שמגיע לידיהם – הם מתפללים עבורו בתחינה ובדמע, וקורעים את שערי השמיים עבור כל יהודי באשר הוא.

כל אדם הזקוק לישועה פרטית, יכול לפנות אל פעילי ישיבת אור הרשב"י באמצעות טלפון אחד למוקד הישועות. הוא מספר את צרתו, ומיד יכול לבחור בתפילה לזכותו. יש הרבה מאוד תפילות אשר פעילי אור הרשב"י יכולים לשאת עבורו, עד אשר ייקרעו שערי השמיים והוא ייוושע מצרתו.

פעילות חשובה מאין כמותה

חשיבות פעילותם של פעילי אור הרשב"י לטובת קידום משנתו של הרשב"י, בשילוב פעילותם לטובת הישועה הפרטית של כל יהודי ויהודי, אינה מוטלת בספק. הם דבקים באמונתם ובפעילותם, ופועלים ללא לאות לטובת קירוב גאולתו של עם ישראל ולטובת היוושעותו של כל אדם ואדם מצרתו הפרטית. ישיבת אור הרשב"י וישיבת שערי דמעה פתוחות 24/7 והמוקד זמין לכל יהודי באשר הוא.

פעילי הישיבות מזמינים כל אדם להצטרף אליהם למען הפצת אור הרשב"י וקירוב הגאולה, כך שכל יהודי אשר רוצה לא רק להתפלל למענה אלא גם לעשות ממש – יכול לעשות זאת בקלות רבה. כל מה שצריך לעשות הוא לפנות אל פעילי הישיבות ולבקש להצטרף, ואין ספק שתתקבלו בזרועות פתוחות למען קירוב הגאולה.

זכרו: "בזוהר דא יפקון מן גלותא" – היינו: בזכות הזוהר הקדוש בני ישראל יצאו מהגלות.