ח"כ יהודה גליק
ח"כ יהודה גליקצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חבר הכנסת יהודה גליק הגיב הבוקר (חמישי) לראשונה להחלטת הפרקליטות והמשטרה שלא לחקור את טענת אשת יחסי הציבור יוספה ברק ולפיה גליק הטריד אותה בהודעות WhatsApp.

בריאיון לגלי צה''ל אמר גליק "לא היה שום דבר בעייתי מוסרית. לא היה פה רומן, לא 'פלירט' ולא שיחות ארוטיות. רק שיתוף בין שני אנשים על המצוקות שלהם".

לשאלה מדוע החליט לחשוף את שמו השיב גליק כי "איש ציבור לא צריך להתחבא. כל עוד היה צו איסור פרסום, נתתי גיבוי למשטרה, כדי שתהיה חקירה נקייה. למרות שלצערי, צווי הפרסום הופרו פעם אחר פעם. מהרגע שהמשטרה החליטה, החלטתי שח"כ לא יכול להתחבא בשום מקום".

"הכרנו בכנסת, היא ביקשה לעבוד איתי, ביקשה להגיע אלי למשרד", הציג ח"כ גליק את גרסתו. ''היא אפילו הגיעה לכנס שעשיתי על מאבק בעישון, וכך הכרנו. כפי שהמשטרה ופרקליט המדינה קבעו מדובר בתלונת שקר שאין לה שום יסוד, אין בינה ובין המציאות כלום. הדברים שצוטטו הם לא נכונים, זה שקר.

''לא היתה מערכת יחסים, אני אסביר מה היה. לפני כעשרה חודשים התאלמנתי מרעייתי היקרה והאהובה, ואני עובר ימים לא פשוטים".

"היתה לי זוגיות גדולה מאוד, ועברתי חוויות, ובעיקר שמרתי אותם בתוכי. ברגע מסוים, היא החלה לדבר איתי על זה, ונגעה במקום מיוחד, היא אמרה לי שהיא גם לבד, שהיא מבינה אותי. אם הייתם נחשפים ליומן אישי, או לשיחות של אדם עם פסיכולוג, אתם יודעים שיש שם דברים שלפעמים יוצאים אחרת ולא הייתם מפרסמים אותם".

"עמוד הפייסבוק שלה הוא פורנוגרפי לחלוטין, היא ניסתה לחזר אחריי והתעלמתי לחלוטין. אני מצטער שהייתי איתה בקשר בכלל. אם הייתי יודע ששיחות אישיות היא מתרגמת את זה למשהו פורנוגרפי, לא הייתי מתקרב. כשאתה מדבר עם בנאדם, לפעמים יש התבטאויות לא מוצלחות. מדובר בשקר. לא רק אני שיתפתי אותה, היא גם שיתפה אותי. אני כיבדתי אותה כאדם'', הוסיף גליק.

עורך דינה של יוספה ברק אמר בתגובה: "החלטת המשטרה לא לחקור את העניין שגויה מיסודה. יוזכר שבינו לבין מרשתי היו יחסי עבודה ותלות. הוא הזמין אותה למיטה, ולא התיר דברים בספק. הוא הודה בשגיאתו. יוגש ערר על ההחלטה הזאת כבר בימים הקרובים"