אין בכלל מה להשוות לעבר- עד לפני עשורים בודדים בלבד כל אמצעי התקשורת בין הקהל הרחב לבין ייצוג של חברה עסקית או שירותים מסחריים נעשו דרך העיתונות, הרדיו או במקרה הטוב דרך הטלוויזיה המסחרית. ואולם מרגע שנולד הכלי החדש, כלי מרכזי בפיתוח העברת מידע- רשת האינטרנט. כל החוקים השתנו וכל הכללים כבר אינם כפי שהיו. אתרים רבים המעבירים מידע קמו בידי אנשים פרטיים ובידי חברות וגופים ממשלתיים ובמקביל החלו להעלות בהדרגה אתרים מסחריים מידע ופרטים הנוגעים לעניינים המהווים בסיס לקידום שיווקי. כולנו כבר עדים היום לכך שאתרי אינטרנט הם אלו ששולטים במסחר במטבעות חוץ, בשיווק אגרות חוב ובמניות, בהזמנת כרטיסי נופש- בהצגות, בבתי קולנוע, בבתי מלון ובטיסות. אמנם עדיין פלח השוק של מסחר במוצרי צריכה בסיסיים- מזון, ביגוד- נותר בעיקרו פנים מול פנים. ככל הנראה, בסיס האדם יש אנושיות שמתקשה לאחסן את הידע המסחרי אצל גוף טכנולוגי ממוחשב. ולכן, הקניות השגרתיות – רובן נעשות בחנויות הפיזיות, במרכזים מסחריים, בקניונים ובשווקים. בני באדם, כנראה, עוד רוצים לגעת, למשש, להריח, לראות מקרוב. ואולם, יש פה בכל זאת מגמה שהולכת ותופסת תאוצה- גם פה ישנו שינוי מרשים ומהפך- מסחר און ליין שהולך וסוחף את האוכלוסייה.
באילו אמצעים תחום קידום אתרים מסייע לעליית דירוג האתר המסחרי
מילות מפתח- ניתוח ופיזור במהלך המאמרים המשמעותיים של האתר. ככל שמילים אלו יהיו בולטות יותר, איכותיות, מצויות בכותרות הראשיות ובדפים מרכזיים- כך פן ייקלטו על ידי מנועי החיפוש- טכנולוגיית העל וכמובן בהמשך על ידי המשתמשים. גם טעות מכני או טכנית עשויה להכשיל את האתר ולהוריד את הציון שלו ובכך גם אץ הדירוג. דוגמאות מובהקות נבחנות על ידי חברות קידום אתרים ומתוקנות על ידן. אפשרות מוכרת וידועה היא שגיאה שקרויה 404- תופעה זו שכיחה ביותר ומבטאת ברוב המקרים שגיאת תפקוד שנראית באופן הבא: "הדף אינו קיים". כאשר גולש אנונימי מחפש מידע באתר אינטרנטי ונתקל במקום המידע החשוב בדף שדוחף אותו במורד תחושת הביטחון- בהחלט ניתן להבין, כי מדובר בפגם מהותי בחוויית המשתמש. שגיאה כזאת עלולה בהחלט להוריד את הדירוג של האתר במנועי החיפוש. שגיאה זו פוגעת תדמיתית באתר עצמו – כך רוב הגולשים פשוט ייטשו את האתר ויעברו לאתרים המתחרים.
המאמר בחסות: חברת קידום אתרים seo google - קידום אתרים בגוגל