הפיצה גוברת על הכל
הפיצה גוברת על הכלצילום: iStock

בימים האחרונים וונציה סוערת, פשוטו כמשמעו.

גשמים עזים שירדו מתחילת השבוע גרמו להצפות בתעלות העיר וכ75 אחוזים מרחבי העיר שקעו מתחת למים. למרות שוונציה כבר רגילה להצפות הנגרמות מתעלות המים שבעיר- הפעם מדובר בשיא חדש. הרשויות דיווחו על מספר מקרי מוות כתוצאה משטפונות, והתיירים התבקשו להתרחק ממוקדי השיטפון כאשר במקרים מסוימים המים הגיעו לגובה של למעלה ממטר וחצי.

אבל, למרות הקושי של רוב תושבי העיר, יש גם מי שמצליח להמשיך בשגרת החיים הרגילה. סרטון ויראלי שהופץ לאחרונה ברשת, מתעד מחזה סוריאליסטי של סועדים בפיצרייה מקומית שבה הממשיכים ליהנות מהפיצה למרות שכל הרצפה כבר מוצפת מים. למרות שכל הרצפה מלאה מים, המלצרים עדיין לבושים בחליפות, ומספיקים גם להגיש את הפיצות לאורחי הפיצרייה וגם לנסות להוציא חלק מהמים החוצה.

למרות ההצפות, המסעדה מלאה בסועדים. רוב האנשים מגיעים מראש עם מגפיים או לפחות עם מגפיים מאולתרות, ויש מי שכבר התייאש מהמלחמה במים ומגיע בנעליים רגילות. הפיצרייה בסרטון איננה יחידה ובעלי עסקים רבים עדיין פותחים את החנויות כשהם משתמשים במשאבות מים להרחיק את המים מהקונים. הסערות החזקות מגלות שוב ששגרת החיים חזקה מהכל, ויש כאלו שבשביל פיצה טובה יסכימו לכל דבר- אפילו לשבת במסעדה מוצפת מים.



רוצים עוד? כתבות חדשות כל יום בנוער ערוץ 7- המקום בשבילכם!