נתניהו: כבר החלטתי במי אתמוך בסיבוב השני בירושליםלע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המריא בצהריים (חמישי) לבולגריה שם ישתתף בפורום קראיובה המאגד מספר מדינות באירופה.

לפני עלייתו למטוס אמר נתניהו, "אני יוצא עכשיו לפסגה של מדינות. אני אפגוש שם את ידידיי, ראשי הממשלה של בולגריה, יוון, רומניה ונשיא סרביה".

הוא הבהיר כי מדובר בניסיון לשנות את דפוסי ההתנהלות האנטי ישראליים באיחוד האירופי. "אלו לא רק יחסי ידידות אישיים, זה כמובן לחיזוק היחסים שלנו עם כל מדינה ומדינה, אבל זה גם גוש מדינות שאיתם אני רוצה לקדם את המדיניות שלי, לשנות את הגישה הצבועה והעוינת של האיחוד האירופי".

"זה תהליך שייקח זמן, אבל אני מאמין בהצבת יעד וחתירה אליו בשיטתיות, ואני מאמין שגם את זה נשיג במהלך הזמן. זה דבר חשוב למדינת ישראל שמעמדה עולה בעולם", הוסיף נתניהו.

ראש הממשלה יוועד הערב עם ראש ממשלת בולגריה בויקו בוריסוב. מחר, כאמור, נתניהו יטול חלק בפורום קראיובה עם מנהיגי המדינות החברות בפורום: ראש ממשלת בולגריה בויקו בוריסוב, נשיא סרביה אלכסנדר ווצ'יץ', ראש ממשלת יוון אלכסיס ציפראס וראש ממשלת רומניה ויוריקה דנצ'ילה.

נתניהו, השיב לשאלת העיתונאים ואמר כי כבר קיבל החלטה במי יתמוך בסיבוב השני של הבחירות לראשות עיריית ירושלים: "אתמוך במישהו שיהיה ראש עירייה מצויין לירושלים, עיר מאוד חשובה ומורכבת. בקרוב תדעו ויהיה מעניין".