פרטנר TV, על כל מסך
פרטנר TV, על כל מסךצילום: יח"צ

פרטנר TV משיקה בישראל שירות טלוויזיה רב-ערוצית מלא לצפייה מכל מחשב, זאת בנוסף לאפשרויות הצפייה ממסך הטלוויזיה באמצעות ממיר Partner TV או על גבי אפל TV, טאבלט או סמארטפון.

מדו"ח הרגלי הצפייה של הישראלים לשנת 2018 שפרסמה פרטנר בשיתוף מכון גיאוקרטוגרפיה עלה כי 10% מהישראלים מדווחים כי עבורם, המחשב הוא האמצעי העיקרי לצפייה בטלוויזיה.

שירות פרטנר TV שהושק באוגוסט דיווח על יותר מ-100 אלף לקוחות שהצטרפו לשירות בתוך שנה. שירות ה-OTT (העברת שידורים על גבי רשת האינטרנט) מאפשר צפייה בכל התכנים ושימוש בשירותים שונים כמו Catch up, הקלטה בענן ו-VOD, ב-69 שקלים לחודש, על גבי 5 מסכים. מאז ההשקה, מציעה החברה ממיר 4K ראשון ללא עלות, המאפשר יתרונות כמו כניסה לשירות נטפליקס בלחיצת כפתור בשלט, יוטיוב בלחיצת כפתור, וזפזופ בין 50 ערוצים באמצעות שלט עם מספרים ועם יכולות חיפוש קולי. בחודש ספטמבר, השיקה פרטנר גם אפליקציה לאפל TV, בנוסף לאפליקציות לסמארטפון ולטאבלט.

השקת גרסת פרטנר TV למחשב, מאפשרת למנויי השירות לצפות ממסך נוסף ללא צורך בהוספת ממיר, ומרחיבה את השוק הפוטנציאלי של פרטנר TV גם אל צרכני תוכן שלא נוהגים לצפות על גבי מסך הטלוויזיה. כיום, אין אף שירות טלוויזיה רב ערוצית בישראל מלבד פרטנר TV שמציע ממשק למחשב הכולל את השירות המלא עם כל הערוצים החיים, אלא רק ממשקים שכוללים תכני VOD.

פרטנר תשווק את השירות החדש בשני מסלולים: כתוסף ללקוחות פרטנר TV אשר מנויים על שירות הטלוויזיה וכעת יוכלו לצפות גם מהמחשב, ללא עלות בחודש הראשון ולאחר מכן בעלות חודשית של 6.90 ₪. ובמסלול נוסף לצפייה מהמחשב בלבד, בעלות חודשית של 39 שקלים, כולל כל ערוצי הספורט פרימיום ללא תוספת תשלום למשך שנה (כלומר, מי שצופה מהמחשב בלבד – ישלם עבור שירות טלוויזיה רב ערוצית 39 שקלים בלבד!).

שירות הטלוויזיה פרטנר TV כולל עשרות ערוצים חיים, אלפי שעות VOD, צפייה בתכני כל הערוצים עד שבועיים אחורנית באמצעות Catch Up מהטלוויזיה ומהנייד, ממיר 4K, גישה ישירה בלחיצת כפתור מהשלט לתכני נטפליקס ויוטיוב, הורדת תכנים מה-Google Play כחלק אינטגרלי מהממשק ועוד, במחיר של 69 שקלים. לקוחות שמצטרפים לפרטנר TV נהנים מערוצי ספורט פרימיום במתנה לשנה והתקנה בבית הלקוח ללא עלות נוספת.