ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) מסרב להתנצל על התבטאותו החריפה נגד שרת התרבות מירי רגב במליאת הכנסת - ''מירי, שלא נספר איך התקדמת בצבא''.

בעקבות ביקורת חריפה על דבריו אמר שטרן כי "אמש במהלך נאומי במליאת הכנסת התפרצה השרה מירי רגב בהערות הקשורות לשירות הצבאי שלי. כוונתי, כפי שאמרתי מעל הדוכן, הייתה קשורה להתלהבות היתרה של רגב בשירות אדוניה כמו בתקופת ההתנתקות וכמו שהיא עושה גם היום, תמיד מתחנפת לבכירים ממנה בלי טיפת תפיסת עולם ואידיאולוגיה''.

ח''כ שטרן, לשעבר קצין חינוך ראשי, סירב להביע כל התנצלות בפני השרה רגב והדגיש כי ''לא היה לדברים קשר סקסיסטי".

מימין ומשמאל נשמעו גינויים על אמירתו של ח''כ אלעזר שטרן. ח''כ שרן השכל מהליכוד תהתה ''איפה חברות הכנסת מהשמאל?! איפה יאיר לפיד? אלעזר שטרן אתה שוביניסט דוחה ואליטיסט, קשה לגברים כמוך להבין שיש בישראל נשים חזקות, חכמות ומוכשרות ולכן הן מתקדמות.

''אתה כנראה פוחד כי הן יותר מוצלחות ממך, והדרך היחידה שלך להתמודד עם החוסר ביטחון עצמי היא הערה מגעילה כלפי מירי רגב! יצאת קטן'', הוסיפה השכל.

מנכ''לית שדולת הנשים, מיכל גירא מרגליות, הגיבה ''הכי דוש, מתנשא (גם בתרבות) ומיזוגן של שטרן. איכס''.

העיתונאית קרן נויבך צייצה בטוויטר ''וואאווו, שיא חדש של נמיכות השפה. מודה שפיספסתי. לא עומדת בקצב ההתבטאויות המבישות. שטרן, תתנצל!''.

האלוף במיל' עמירם לוין אמר כי דבריו של ח״כ שטרן במליאת הכנסת, ''הם בלתי נסבלים וראויים להוקעה. אלעזר, כחבר אני אומר לך, תתנצל ומיד''.

פעיל השמאל אלדד יניב אמר כי ''אם אורן חזן הולך לוועדת האתיקה היום ובצדק רב - גם אלעזר שטרן חייב ללכת היום לוועדת האתיקה ושניהם צריכים לעוף לתקופה ארוכה''.