מרב מיכאלי
מרב מיכאליצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני) תוקפת את שרת המשפטים איילת שקד בעקבות מכתבה ליועמ״ש בו הפקיעה מהמשנה ליועמ"ש זילבר את ייצוג הממשלה בכנסת.

"זילבר מזהירה מפני פגיעה בדמוקרטיה ושקד מוכיחה שהיא צודקת", קובעת מיכאלי.

"זה מדהים: יועצת משפטית בכירה, משרתת ציבור נאמנה, מבקשת לשמור על שלטון החוק. שקד לא יכולה לסבול יותר את הדיבור הזה, מאבדת את העשתונות ופשוט מסלקת אותה", טוענת מיכאלי.

לדבריה, "שקד רוצה נאמנות לבית היהודי, לא למדינת ישראל. שקד כבר לא צריכה את חוק היועמ"שים, מבחינתה היא החוק".

"שרת משפטים אמורה להגן על מערכת המשפט. לגבות את היועץ המשפטי לממשלה ששומר על החוק. במקום זה, שקד דורסת את המערכת הזאת. כולל היועץ", מוסיפה מיכאלי.

"היא הורסת את מערכות הצדק והחוק שלנו ומסכנת את חירות הפרט של כל אדם בישראל. מוטי יוגב אמר D9, שקד היא הנהגת", רומזת מיכאלי להתבטאותו של יוגב בעניין בית המשפט העליון.

בתגובה לדברים צייץ ח"כ מוטי יוגב בטוויטר, "אני בהחלט גאה ומעריך מאוד את פעילותה של שרת המשפטים איילת שקד לאזן את המערכת המשפטית ולהחזיר את מדינת ישראל מדיקטטורה שיפוטית למדינה יהודית ודמוקרטית".

ח"כ סתיו שפיר מסרה בתגובה לדרישת שקד: "‏תגובה מופרעת של שקד נגד זילבר - לא דיברה כך מול אפי נווה או נגד המושחתים ממפלגתה. למה זילבר? כי היא מאחרוני שומרי הסף, מעזה לעשות את עבודתה ולשמור על האינטרס הציבורי מול האימה שמשליט הימין הקיצוני בממשלה. נלחמת בשחיתות תוך סיכון אישי. שקד ובנט מפחדים מעובדי ציבור ישרים יותר מהכל"