ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) מסרב להתנצל על דבריו נגד שרת התרבות מירי רגב.

"בצה"ל מכירים אותי הרבה שנים. מעולם לא היה מישהו או מישהי שחשבה שנתפסתי במעשה או אמירה שיש לה משמעות מינית ואני מדבר על 34 שנים" אמר שטרן.

''יחד עם זאת הטרדות מיניות בצה"ל כמו בכל מקום הן נגע וטיפלתי בזה ביד תקיפה. הצטערתי שבכלל מישהו חשד בי, בחיים לא אמרתי ולא הייתי אומר משפט שניתן לפרש אותו או יש בו משום רמז אפילו להטרדה מינית''.

חבר הכנסת הוסיף, ''אבל כיוון שאני ער למה שקורה ברשתות החברתיות ואני מבין שיש כאלה שנפגעו מהדברים, אז בפניהן ואך ורק בפני אותן נשים אני מביע את צערי. אבל שיהיה ברור שמירי רגב היא לא אחת מהן, היא לקחתה את הדברים לעוד סיבוב תקשורתי, ומבחינתה ייתכן שמוצלח".

רגב עונה לאלעזר שטרןאלי סבתי

שלשום, כזכור, התבטא ח"כ שטרן בחריפות נגד שרת התרבות רגב במליאת הכנסת ואמר ''מירי, שלא נספר איך התקדמת בצבא''.

רגב הגיבה "אני דוחה בשאט נפש ובזה לדבריו של אלעזר שטרן. דבריו של שטרן הם כתב אישום נגד הנשים שקודמו בצבא ונגד מפקדי הצבא שמעורבים בקידום נשים בצה"ל. בדבריו כלפיי יש רמיזה לכך שאני התקדמתי לא כפי שהגברים מתקדמים בצה"ל, על פי הקריטריונים והמלצות מפקדיי, אלא בהחפצה נשית''.

לאור הרמיזות הבוטות של שטרן, רגב פנתה אל היועץ המשפטי לממשלה, אל שר הביטחון ואל ועדת האתיקה של הכנסת בבקשה ''לפתוח בבדיקה מול כל מפקדיי בצבא ולשמוע מהם אם נפל דופי בקידומי בצה"ל, והאם הם פעלו באופן פלילי וקידמו אותי שלא כדין".

השרה רגב אף פנתה ליו"ר מפלגת 'יש עתיד' בדרישה ברורה: "אני קוראת ליאיר לפיד להשעות לאלתר את שטרן מתפקידו כפי שעשה עם יעקב פרי וצביקה גנדלמן. אין מקום בחיים הציבוריים לאדם שמבזה נשים ורומז רמיזות סקסיסטיות".

שרת התרבות והספורט הוסיפה "שטרן, תגיד ותספר מה שאתה יודע, כי אני לא יודעת על מה אתה מדבר. וכן שטרן, הצטרפת לגברים שמכפישים נשים ומזלזלים בכבודן. #YouToo".