יריד החסידות
יריד החסידותצילום: יח"צ

בשנים האחרונות הולך וגדל בעקביות מספרם של שוחרי החסידות בעולם כולו. האוצר העצום שהחל להתפתח לפני יותר מ-300 שנה והיה במשך שנים נחלתם של החסידים, הפך לנחלת הכלל ואין כיום כמעט אחד שמצליח להשאר אדיש למול הבשורה שהביאה איתה החסידות.

ספרי חסידות הפכו לנגישים וניתן למצוא אותם בכל ארון ספרים, בכל בית יהודי. לא צריך להשתייך לחצר מסוימת כדי ללמוד את כתבי החסידות, ומונחים כמו עבודת ה', דבקות, אהבה ויראה, כוחות הנפש ועוד - שגורים בפיהם של תלמידי ישיבות הסדר, ישיבות גבוהות, ישיבות תיכוניות, תלמידי ישיבות ליטאיות, בנות אולפנות ומדרשות.

אחד הסמלים של המהפכה החסידית הוא יריד החסידות הענק של י"ט בכסלו, שהנגיש את ספרי החסידות לכל דורש, עם מבצעי 4 ב-100 ומחירים חסרי תקדים שאלפים מחכים להם לאורך השנה.

מאז הקמתו לפני כ-8 שנים, הופכים מדי שנה בנייני האומה בירושלים למשך שבוע אחד ל"פסטיבל חסידות" חי ותוסס - עם התוועדויות לתוך הלילה, מופעים סוחפים, שיעורים ופאנלים מרתקים וכמובן היריד המושך אליו אלפי מבקרים.

בשנים האחרונות התפשט היריד מירושלים גם לרשת, עם הקמת אתר היריד. האתר, הפעיל לאורך כל ימות השנה, מציע בתקופת היריד את כל המבצעים ומאפשר לכל מבקשי ה' להעשיר את הספרייה החסידית והיהודית שבביתם, בקלות ובנוחות מירבית.

צוות היריד מקפיד להתעדכן ולהתרחב ללא הרף, והציג מדי שנה חידושים של ממש: מהגדלת מגוון הספרים והקטגוריות השונות , דרך מערך המשלוחים המקצועי ועד המכירה המקוונת.