משה ליאון עם הרב שבתאי סבתו
משה ליאון עם הרב שבתאי סבתוצילום: דניאל לוי

הרב שבתי סבתו, ראש ישיבת מצפה יריחו, זוכה פרס חינוך חמ"ד, מי שהקים את מפעל התלמוד המוקלט ומייסד שיטת התלמוד החזותי המדורג פרסם השבוע מכתב תמיכה במועמד לראשות העיר ירושלים, משה ליאון.

"מן הראוי לכל אדם, שציביונה המיוחד, המרומם והמאחד של ירושלים כעיר שחוברה לה יחדיו, ושבה כל ישראל נעשים חברים, לתמוך במר משה ליאון", כתב הרב. בהמשך מכתבו התייחס הרב סבתו לניסיונו הרב של ליאון, "מר משה ליאון צבר נסיון רב בניהול מערכות כמנהל משרד ראש הממשלה וכחבר במועצת העיר ירושלים".

לסיום איחל הרב הצלחה, "יהי רצון שברכת ה׳ מן השמיים תחול עליו ותלווה אותו בניהול ירושלים רבתי, על מאות אלפי תושביה האהובים והיקרים, ויצליח ויעשה חיל בשגשוגה הרוחני, הכלכלי, החברתי והביטחוני, אמן".

משה ליאון הודה לרב על התמיכה, "תמיכתו של הרב שבתי סבתו, איש עתיר זכויות שתרם רבות לפיתוח החינוך בישראל, מחממת את הלב. הרב סבתו הינו דוגמה ומופת לערכי הציונות הדתית אדם שרגליו בארץ וראשו בשמיים. ומי שיודע לשלב בין התורה והמדע. בע״ה יחד ננצח. אני קורא לכל תושבי ירושלים לצאת ביום שלישי ה׳ בכסליו, לבחור בי ולמנות אותי לשליח נאמן של כל תושבי ירושלים".