נמשיך לבקר. השרה רגב בביקור במסגד הגדול באבו ד'אבי
נמשיך לבקר. השרה רגב בביקור במסגד הגדול באבו ד'אביצילום: חן קדם מקטובי

שרת התרבות מירי רגב הגיבה בצהריים (ראשון) בפוסט בדף הפייסבוק שלה, למתקפה של מזכ"ל חיזבאללה על הזמנת בכירים ישראלים ובהם ראש הממשלה ושרים בממשלה לביקורים במדינות ערב.

"הטרוריסט נסראללה, שמעתי את הדברים שאמרת אתמול על ראש הממשלה ועליי בנוגע לאירוח שלנו במדינות המפרץ. ראיתי עד כמה כואב לך שיש בעולם הערבי מי שמחבק אותנו וחפץ בקרבתנו", כתבה רגב.

"אנחנו נמשיך לבקר במדינות ערב ונשאף שלום כפי שהעם היהודי שואף מאז ומתמיד", הבטיחה רגב והוסיפה, "כל הכבוד לראש הממשלה על פועלו בתחום וגם אני אמשיך לעשות כל שאפשר על מנת לגשר על הפערים באמצעות הספורט שהוא גשר לשלום".

"בעוד חודשיים נארח פה את אליפות הגראנד פרי בג'ודו ואני מתכוונת להזמין לתחרות הזו את כל הג'ודאים ממדינות ערב", הוסיפה רגב.

השרה חתמה בפנייה אישית למזכ"ל חיזבאללה, "נסראללה, אנחנו נמשיך להושיט יד לשלום ואתה כהרגלך תמשיך לאיים על מדינת ישראל ואזרחיה ולעסוק בטרור".

אמש תקף מזכ"ל חיזבאללה את מדינות ערב שהזמינו את ראש הממשלה נתניהו ובכירים נוספים לפגישות רשמיות בתחומן ואמר, "אנו מגנים את כל מאפייני הנורמליזציה עם האויב הישראלי".

"אנו קוראים לכל העמים לסרב לכך. מה שהיה בעבר בסתר, מתרחש כעת בפומבי. הנורמליזציה כעת שמה קץ לצביעות הערבית. הצביעות שלהם היא זו שמעכבת את הניצחון", הוסיף.