לפיד: לדבר על הסדרה אחרי שההרתעה תחזור

יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, סייר הבוקר (רביעי) ביישובי עוטף עזה במטרה לחזק את התושבים ולעמוד מקרוב על צורכיהם בעקבות ירי הרקטות מרצועת עזה.

לפיד סיפר בשטח על מפגש שקיים בנחל עוז עם תושבים, שבו שמע על התחושות הקשות של אימא צעירה שאיבדה את בתה בת ה-4 בהמולת האזעקות.

"תחשבו על הפאניקה של האימא הזאת שלא מוצאת את הבת שלה, כשבחוץ יש הפגזה על הישוב שלהם. תפקידה של ממשלה הוא אחד: להבטיח שקט לילדים האלה. להבטיח שקט לדרום ואת זה אפשר לעשות רק אחרי שתחזור ההרתעה", אמר לפיד.

לפיד ביקר גם בשדרות וסייר באתר שנפגע מטיל החמאס. לפיד תקף שם את מדיניותו של ראש הממשלה נתניהו ואמר: "זה הזמן להפעיל כוח. ארגז הכלים של צה"ל גדול ולא נוצל. אין הסדרה בלי הרתעה. אסור שהחמאס ינהל אותנו.

''מה שאנו רואים כעת זאת לא מדיניות. זאת לא ממשלה. ככה לא מנהלים אירוע מול החמאס. ראש הממשלה אמר לפני כמה ימים בפריס, כי אין פתרון לעזה. לא היה דבר כזה, שראש ממשלה אומר שאין פתרון, כאשר אלפי ילדים שלנו נמצאים בעוטף עזה במקלטים וברשתות אנחנו רואים את איסמעיל הנייה מטייל בחופשיות ברחובות עזה.

''יש פתרון. להכות במחבלי עזה מכה קשה. רק אחרי המכה הקשה הזאת, רק אחרי שההרתעה תשוב לידינו, אפשר לשוב ולדבר על הסדרה", הוסיף יו"ר מפלגת יש עתיד.