ליברמן מתפטר: ישראל נכנעה לטרור

אנשי ליברמן אמרו הבוקר (רביעי) בשיחות סגורות כי שר הביטחון אינו מרוצה מהתנהלות הממשלה בטיפול מול ארגון חמאס וכי הוא נחוש בדעתו להתפטר.

גורם בסביבת ראש הממשלה אמר כי אם ליברמן יחליט להתפטר מתפקידו "יוחלט בהקדם על פיזור הכנסת ובחירות בחודשים הקרובים".

שר הביטחון יכנס ישיבה מיוחדת של סיעת "ישראל ביתנו" בשעה 12:00 בכנסת. בסיום הישיבה, בשעה 13:00, ימסור שר הביטחון הצהרה לתקשורת.

אתמול, בסיום ישיבת הקבינט נמסר מלשכת ראש הממשלה כי השרים הסכימו פה אחד על הפסקת האש, אולם בלשכת שר הביטחון מיהרו לפרסם הודעה בה הכחיש את הטענה הזו: "התדרוכים על תמיכתו כביכול של שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בעצירת התקיפות בעזה הן פייק ניוז. עמדתו של שר הביטחון עקבית ולא השתנתה".

גם מלשכת שר החינוך נפתלי בנט נמסר בעקבות הדיווחים אודות ישיבת הקבינט, "הדיווחים האחרונים כאילו השר בנט תומך בהפסקת ההתקפות כנגד חמאס הם שקר מוחלט. השר בנט הציג בקבינט את העמדה הנחרצת שביטא בחודשים האחרונים ואת תכניתו לגבי עזה".

גורם בכיר אמר בתגובה לדברים כי בדיון בקבינט, שנמשך למעלה משבע שעות כלל לא התקיימה הצבעה - אלא השרים הביעו את עמדותיהם. לדברי הגורם, השרים ליברמן, בנט, שקד ואלקין, אמרו כי לדעתם יש צורך בפעולה נחרצת ונחושה יותר בעזה. עם זאת, לא הייתה החלטה מסכמת של הדיון והשרים לא התבקשו להצביע.