בני עקיבא - השבט החדש הוא...אלירן אהרון

שבת הארגון של תנועת בני עקיבא הסתיימה הערב לאחר חודש של פעילות אינטנסיבית וערכית.

הערב נערכים בסניפים מופעי הדגלנות, כתובת האש והופעות החניכים. חודש ארגון עמד השנה, שנת ה-90 להקמת התנועה, בסימן "90 שנה של משפחה" זאת כחלק מחזון לחיזוק החיבור של כל אחד ואחת למשפחה שלו וחיזוק ערכי המשפחה.

יוזמות ופרויקטים שונים יצאו לפועל בסניפים בהובלת הקומונריות וחברי חבריא ב' במטרה לחזק את המשפחה בחברה הישראלית. בין היתר – התקיימו ערבי הורים חווייתיים, יוזמה לטלפון שבועי לסבים והסבתות, ניתוק מהנייד בשעה קבועה ביום על מנת לשוחח עם בני המשפחה ועוד.

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל אמר כי "בימים אלו אנו מבקשים לחזק את הברית הקדושה של המשפחה, את החיבור של כל אחד ואחת לשורשים המפוארים שלו, להוריו, לסביו ולסבתותיו ולקבל את הציווי להמשיך בדרך ובייעוד. אנו מבקשים לומר לכל חניך וחניכה שהוא לא לבד, שהוא חלק ממשפחה גדולה. כל אחד ואחת מאיתנו מחוייב למשפחה שלו - היא הזהות שלו והיא הייעוד שלו. כל אחד מאתנו הוא אדם של עבר, הווה ועתיד."

כמו כן, הערב התבשרו חניכי שבט הרא"ה כי שמם החדש יהיה "דורות". ההחלטה התקבלה בתחילת השבוע שעבר, בתום הצבעה, ע"י מליאת ההנהלה הארצית של התנועה בהנהגתו של הרב חיים דרוקמן.

מתוך דברי מליאת התנועה על בחירת שם השבט החדש: "בימים אלו בהם בני עקיבא בשנתה התשעים, אנו מבקשים לחזק את הברית לתנועה. תשעים שנה פועלת בני עקיבא בכל רחבי הארץ והעולם, שבט אחר שבט, והנה הגיעה שרשרת התנועה עד אליכם. הקמנו עולם של תורה, הקמנו עולם של עבודה, העמדנו דורות המסורים לתורתם עמם וארצם. עכשיו הגיע תפקידכם שבט הרא"ה להמשיך את שרשרת הדורות של תנועת בני עקיבא.

לנוכח דברים אלו נבחר שמכם: ואתם, שבט 'הרא"ה' – 'דורות' ייקרא לכם!

חברי שבט 'דורות' – זכיתם להיקרא בשם בשנתה התשעים של התנועה. הֶיוּ דור נוסף בתנועתנו המפוארת, הובילו בדרך תורה ועבודה, הַגְדִּילוּ את התנועה, פִּרְצוּ דרכים חדשות מתוך כבוד לדורות שקדמו לכם וְהֶיוּ חוליה נוספת בשרשרת הזהב של תנועתנו של עמנו."