היו יצירתיים, תיזמו, תעזו
היו יצירתיים, תיזמו, תעזוצילום: דובר צה"ל

אפשר לספור על יד אחת את המהפכות המשמעותיות שהתרחשו בעולם מאז שחר ההיסטוריה ושינו את האופן בו בני האדם חיים. אחת מהן היא מהפיכת המידע הנמצאת בעיצומה ממש כיום.

מהפיכת המידע משפיעה על כלל התחומים באורח חיינו באופן ישיר ועקיף, בין היתר גם על שדה הקרב המודרני והמתפתח. אם בעבר הטכנולוגיה היוותה גורם תומך ומאפשר, היום הטכנולוגיה קובעת את המתרחש בשדה הקרב ואף יותר מזה – מימד הלחימה גולש משדה הקרב הפיזי למרחב הרשתי. לצד הסיכונים והאיומים הנלווים לחיים במימד הרשתי, קיימות גם הזדמנויות רבות.

מזה 70 שנה שאגף התקשוב וההגנה בסב"ר מוביל תהליכים בתחום הטכנולוגי-מבצעי בצה״ל: החל משימוש במורס ויוני דואר ועד למערכות תקשורת, שו״ב (שליטה ובקרה) ולווינות מהמתקדמות בעולם.

מהפיכת המידע המתרחשת כיום בצה״ל בהובלת האגף לא יכולה להתממש ללא ההון האנושי העשיר והאיכותי המשרת תחתיו. עוצמתו של צה״ל בכלל ואגף התקשוב וההגנה בסב"ר בפרט היא בזכות אנשיו המצוינים הפועלים במקצועיות, נחישות, יצירתיות, רעות, צניעות ודבקות במטרה. ערכים אלה מונחלים ומושרשים בקרב חיילי ומפקדי האגף באופן בלתי מתפשר.

להורים הנרגשים – אנו גאים ושמחים לקבל את בניכם ובנותיכם אלינו לאגף. אנו מכירים באחריות הגדולה הנופלת על כתפינו ומבטיחים לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לפתחם ולהכשירם לתפקידים מאתגרים באגף.

מחכה להם שירות טכנולוגי-מבצעי מרתק ומשמעותי. שירות בו יוכלו לקחת חלק בעשייה התקשובית בצה״ל, להשתלב במגוון יחידות העוסקות בליבת העשייה באגף ולהוביל יחד איתנו את מהפיכת המידע בצה״ל.

בניכם ובנותיכם, מתגייסי נובמבר, מיטב הנוער המצטרף לשורות אגף התקשוב וההגנה בסב״ר, ידועים גם כ׳דור ה’z- דור דיגיטלי; סקרנים, יצירתיים, רוצים הכל כאן ועכשיו, מחוברים לרשת כדרך חיים. אין ספק שתכונות אלו וערכים מבית יאפשרו להם להשתלב באופן מיטבי במסלולים רבים באגף – החל מטירונות בבה״ד 7 בקריית ההדרכה שבנגב, שם יוכשרו להיות חיילים מהשורה וכלה בשאר המסלולים הקיימים - קצונה ייעודית, מסלול קציני הקשר הגדודיים, הכשרות יסוד בתחום ההפעלה, עיסוק במקצועות טכנו-לוגיסטיים, תקשורת ולווינות, הגנה בסב״ר, תכנות, לוחמה אלקטרונית ועוד רבים.

סגל הפיקוד בבה״ד 7 ובשאר בסיסי ההדרכה באגף ערוך ומוכן להכשיר את יקיריכם המתגייסים החדשים לתפקידים השונים בכדי שיוכלו להמשיך מורשת ארוכת שנים של מצוינות, מקצועיות ומבצעיות.
הגיע הרגע, תכף ממש זו המשמרת שלהם לקחת חלק משמעותי בהגנה על מדינת ישראל, חלק משמעותי בפיתוח, קידום והפעלת מערכות מהמתקדמות בעולם, הדור הבא של חיילי ומפקדי אגף התקשוב וההגנה בסב״ר.

לסיום אפנה גם אליכם, המתגייסים החדשים: היו ביקורתיים, חשבו ׳מחוץ לקופסא׳, היו יצירתיים, תיזמו, תעזו ואל תתייאשו נוכח האתגרים הצפויים לכם.

מאמין בכם וסומך עליכם.
עלו והצליחו!

סא"ל מאור אדרי
רע"ן הדרכה, בה"ד 7