אליהו שירי מתרגש. מחר הוא מוציא לדרכו קורס מאמנים חדשני ומשוכלל מאין כמותו. שירי, מאסטר ומנטור מוביל בישראל, כבש את לבבותיהם של עשרות אלפי תלמידיו בחברת "כוח התודעה".

לקראת הקורס החדש, מספר שירי: "פיתחנו מודלים ומפות חשיבה של סוגיות נדירות ביהדות. בקורס הזה נלמד את התלמידים לטפל בעצמם בעזרת כלים מתקדמים ופורצי דרך. התלמידים יזכו לקבל הדרכה גבוהה בכלים טיפוליים- מתוך רצון לגמול את עצמם, סביבתם ומאוחר יותר – את החברה הישראלית, ממנהגים רעים כמו עישון, צריכת אלכוהול במינון גבוה ועוד התמכרויות. כל מאומן ילמד לטפל בעצמו ואז יוכל לטפל באחרים. לגבי חמישית מהקהל העניין הופך למקצוע מפרנס היטב כיוון שמעורבת פה תחושת שליחות וסיפוק עצום. הקורס הקרוב יתמקד בנושאי הליבה: סילוק חרדות, פוביות, פחדים, ניפטר ממחשבות טורדניות וכפייתיות. כל זאת נעשה ללא תרופות".

תלמידיו של שירי בקורס הקודם מדווחים על תלמידים שפתרו בעיית גמגום של שני עשורים. הטראומה פשוט נעלמה. משוב שנערך בסיום הקורס העלה ש-92 אחוזים מהבוגרים ציינו שקבלו חיזוק למוטיבציית החיים.

שירי מסביר: "אנו לומדים את מבנה וארכיטקטורת המוח האנושי. בונים די אן איי של מצליחנים ומנצחים. חשיבה חיובית יחד עם שיפור יכולת קוגנטיבית ואימון האיזורים הפיננסיים במוח – מביאה לתוצאות מדהימות".

במהלך הקורס ידון בהרחבה הנושא החברתי והמעמד החברתי של המאומנים. הכלים המרתקים הופכים את הלימוד לחווייתי ועמוק. שירי: "למצטיינים, תהיה אפשרות להשתלב בחברת "כוח התודעה" ולקבל עבודה. המטרה היא שכולם יאמנו לפי השיטה: חילונים/חרדים, גברים ונשים. לקורס נרשמו 100 תלמידים וביניהם גם מאמנים ותיקים שלא מרוצים מההכנסה שלהם. אלה מגיעים על מנת למצוא בארגון יותר עבודה.

הקורס נמשך 5 חודשים. שתי פגישות בשבוע: אחת של 5 שעות בהנחיית אליהו שירי באור יהודה ואחת עם קבוצת תמיכה באזור מגוריו של המתאמן.