תכף אלבום הבכורה, וריקה רזאל משחררת דואט חדש וקליפ קסום, עם בתה מיכל ון לואן. את הכל מאהבה כתבה והלחינה ריקה רזאל והפיק אהרן רזאל, האח. בשיר הזה משתתפת כאמור הבת מיכל, שעבורה נכתב השיר.

ריקה רזאל, בת למשפחה מוזיקלית מוכחת. שני אחיה הגדולים אהרן ויונתן כבר הפכו לחלק מפס הקול היהודי בישראל – וכעת הגיע זמן ריקה. ריקה רזאל היא הצלע השלישית אולי הדבר הכי קרוב ל"משפחת בנאי" של המגזר. "הפעם האחרונה ששרתי עם האחים היה אולי לפני עשרים שנה. אם פעם היינו מופיעים כהרכב בכל האירועים המשפחתיים, תכניות טלויזיה והופעות בחו"ל, אז כבר מזמן זה לא. בלהקה אני הייתי הזמרת וניגנתי גם בחליל צד, ואז הכל נעצר. הלהקה התפרקה כי יונתן הלך לצבא, ובלעדיו זה כבר לא היה כזה 'קול' להופיע יחד, אנחנו, האחים הקטנים"...

ריקה מגלה כי תמיד אהבה לשיר ותמיד כתבה למגירה ויום אחד, באמצע עיסוקי החיים קיבלה החלטה להתחיל להקליט. עד אז מי ששמע את יצירותיה, היה רק יוני, בעלה.

על הדואט החדש מספרת רזאל: "רציתי לכתוב שיר שמבטא את ההשפעה שיש להורים על הילדים וההפך, אולי זה חלק מההתבגרות שלי, כעת כשאני בת 43, פתאום את חושבת על ההתבגרות ועל הילדות שלך.... המחשבות והתובנות הפכו למילים ומנגינה, פעם אמר לי חמי (שהוא פסיכולוג ילדים) שלא משנה מה ההורים עושים ברגע שהכל נעשה מאהבה- יהיה בסדר. הכי חשוב שילדים ידעו שאנחנו אוהבים אותם ורק רוצים בטובתם תמיד". המסר מגיע ממקום שמסביר גם להורים וגם לילדים שהכל בא מאהבה, ההורה לא רוצה לפגוע בילד ולהפך. הקליפ המרגש מפגיש את ריקה ומיכל עם הללי, ביתה השנייה של ריקה שמגלמת את תפקיד המתבגרת בקליפ.

"די במקרה, שמתי לב שמיכל בתי יודעת לשיר ומגלה בזה עניין, הצעתי לה היא זרמה עם זה והיום אנחנו מופיעות יחד הרבה. עוד שניים מילדיה של ריקה, פנו גם הם לכיוון המוזיקלי: אוהד, בן 20 מנגן בלהקות ומלמד ילדים לנגן על פסנתר, הבת הללי בת 15, לומדת באולפנה למוזיקה בנווה צוף
עד לאחרונה היא הייתה בכלל אשת נדל"ן ירושלמית, אם לשמונה, שהשאירה את האהבה למוזיקה מאחור. בימים אלה היא חוזרת לאהבה הישנה, עם הופעות, אלבום חדש ולבטים המלווים כל אישה דתייה הבוחרת לשיר.