מזי הדדי ז"ל
מזי הדדי ז"לצילום: מתוך הפייסבוק

מזי הדדי, מנהלת החשבונות בחברה של לב לבייב, שנחקרה בפרשת היהלומים בה מעורבת החברה, אישה צעירה ומלאת חיים, נפלה השבוע אל מותה.

סימני השאלה סביב מותה רק הולכים ומצטברים – האם קפצה או נרצחה? משפחתה טוענת כי אין סיכוי שמזי נטלה את חייה ותוהים כיצד נפלה מהחלון הקטן והגבוה בחדר השירותים, כך דווח בחדשות עשר.

בכתבה נאמר כי מאז חקירתה במשטרה היא לא חזרה לעצמה ונכנסה לחרדה. "החוקר התקשר אלי וצרח בטלפון אשמה והולכת לכלא ושנביא לה עורך דין" שיחזר קובי, בעלה של מזי הדדי, את רגעי חקירתה. "אמרתי לו שיעזוב אותה, שהיא אישה חלשה. היא יצאה אלי לבנה מהחקירה ואמרה לי 'קובי, מה עשו לי?'. באוטו היא פשוט התמוטטה על הברכיים שלי ולא הצליחה לזוז. לא חשבנו שהיא הסתירה משהו, היא הייתה מספרת לי, אין מצב".

תשעה ימים חלפו מאז חקירתה. ביום שלישי השבוע מזי נסעה כמדי יום לבורסה ברמת גן וקבעה עם בעלה שיאסוף אותה בתום יום העבודה ב-16:00 מתחנת הרכבת שבראשון לציון. כמה דקות אחרי 15:00, יצאה מזי מהקומה התשיעית בבניין נועם בדרכה אל תחנת הרכבת של הבורסה. היא עצרה אצל חבר של קובי בעלה לאסוף שם עבורו חבילה ומשם פסעה אל תוך תחנת הרכבת. מה קרה מהרגע שמזי יצאה מהבורסה לכוון הבית שלה ועד הרגע שנפלה אל מותה - אלו ארבעים דקות מסתוריות מלאות סימני שאלה.

חבר משפחתה של מזי סיפר על חברה שהייתה איתה בתחנת הרכבת וראתה אותה מקבלת שיחת טלפון. מזי החווירה ורצה לבורסה בחזרה. המצלמות מראות שמזי אכן עזבה את תחנת הרכבת ורצה חזרה לבורסה. חוקרי מרחב דן שחוקרים את התעלומה מנסים לפענח את התצלומים מתחנת הרכבת וגם את נתוני הטלפון הנייד שלא התנפץ בנפילה.

"מי יגיד מה קרה ב-40 הדקות האחרונות שלה?", קובי המשיך לשאול. "מי החזיר אותה מהרכבת לעבודה? היא עברה את הכניסה לרכבת וכבר הייתה על הרציף, מה החזיר אותה? היא קבעה עם אמא שלי, קבעה עם חברה ואפילו קבעה תור לרופא ליום ראשון. בן אדם שמתכנן דבר כזה קובע תוכניות?".

"החוקר אמר לנו שרואים במצלמות שמזי נכנסה ויצאה ורואים עוד בחורה שנכנסת ויצאת מהשירותים", סיפר מאיר הדדי, גיסה של מזי. "מי הביא אותה לקומה עשר? ולעלות לכיור ומהכיור לחלון ולקפוץ ממנו עם התיק והטלפון? זה לא מזי. אין סיכוי שהיא תעלה על אדן החלון".

עוד נאמר בדיווח בחדשות עשר כי תמונת השירותים מעלה הרבה סימני שאלה גם כן. "כיצד בחורה קטנה ושברירית שמבוהלת ממחט של בדיקת דם מטפסת על האסלה והכיור, פותחת חלון קטנטן שמה את התרמיל עם הטלפון על הגב וקופצת ראש או מפילה את עצמה עשר קומות?".