מירי רגב
מירי רגבצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"סופשבוע של הישגים וניצחונות", כך אמרה הערב (מוצאי שבת) שרת התרבות והספורט מירי רגב לרגל זכייתם של מיטב הספורטאים הישראליים בשלל מדליות בתחרויות השונות ברחבי העולם.

אחרי זכייתם של פיטר פלצ'יק וברוך שמאילוב במדליות הזהב והכסף, בהתאמה, בגרנד-פרי הג'ודו בהאג שבהולנד ביום ראשון האחרון, השבוע המוצלח של הספורט הישראלי ברחבי העולם הסתיים עם זכייתם של ארטיום דולגופיאט במדליית זהב בגביע העולם בהתעמלות קרקע בקוטבוס שגרמניה, והצלחה מסחררת של נבחרת ישראל בג'יו ג'יטסו באליפות העולם במאלמו שבשבדיה.

הנבחרת הישראלית בענף הלחימה הייחודי, חזרה מאליפות העולם עם שתי מדליות ושני ספורטאים שמדורגים במקום הרביעי בעולם - הישג השיא של נבחרת ישראל בענף.

"כל הכבוד לצמד הספורטאים, ויקי דבוש ומשי רוזנפלד, שמשחזרים את הישגיהם מאליפות ארופה וזוכים לעמוד שניהם שוב על הפודיום לאחר שויקי דבוש זוכה במדליית הכסף ומוכתר בתואר סגן אלוף עולם ומשי רוזפלד הצעירה זוכה במדליית הארד", ברכה השרה רגב.

השרה רגב אך בירכה את הצוות המקצועי שמלווה את הספורטאים, המאמן אמיר בוארון וליו"ר האיגוד, ארז אלרואי שאמרה כי הם "מובילים את הענף להישגים מרשימים, מביאים כבוד גדול למדינת ישראל והרבה תקווה לקראת משחקי העולם שייערכו בברימינגהאם 2021".

לנבחרת הישראלית קדם כאמור, המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט שזכה במדליית הזהב בגביע העולם בגרמניה.

"זו גאווה גדולה והתרגשות רבה לשמוע את התקווה מתנגנת על אדמת גרמניה", אמרה השרה רגב כשבירכה את הספורטאי הישראלי שהפגין עליונות במכשיר הקרקע.

"אחרי שבתחילת החודש היה ארטיום קרוב לזכיה במדלייה באליפות העולם, הפעם הוא לא מפספס את ההזדמנות לעמוד בראש הפודיום ועושה עוד שלב חיוני וחשוב לקראת טוקיו 2020".