שחקן הפועל תל אביב
שחקן הפועל תל אביבצילום: Roy Alima/FLASH90

שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון, ולמרות שסבל תקופה ארוכה מפציעות של שחקנים, הביאו את הפועל ת"א להודיע על סיום דרכו של מאמנם קובי רפואה בקבוצה.

הערב (ראשון), אחרי זמן ארוך בו כבר נראה היה שהמאמן יפוטר, הודיעו בהפועל תל אביב על פרידה מהמאמן ושחקן העבר שהעלה את הקבוצה מהליגה השניה בסיום העונה שעברה אל הליגה הראשונה מהמקום הראשון.

תחת רפואה, הציגו האדומים יכולת נוראית שהתבטאה בשמונה משחקים ללא ניצחון, כשבעשרה מחזורים לא הצליחו אפילו פעם אחת התל אביבים לנצח בחוץ.

רפואה שכבר נפרד בתחילת העונה מהאדומים מת"א, אך חזר לאחר מספר שעות בלבד, לא אהב את כל ההתלחששויות סביב מעמדו וביקש מהנהלת המועדון הבהרות לגבי תפקידו. לאחר שיחה שקיים עם ראשי המועדון לפני זמן קצר, הודיעו שני הצדדים על פרידה הדדית.

בהפועל ת"א נעשו לאחרונה נסיונות לפנות למאמן הפועל עפולה אופיר חיים שנחשב לכוח עולה בקרב מאמני העתיד של ישראל, אך סירבו לפטר את רפואה בשל חוסר רצונם לשלם לו פיצויים עד סוף העונה.

רפואה הוא המאמן החמישי בליגת העל שבכדורגל שמפוטר כבר בשלב מוקדם של העונה, כשהיחסים בינו להנהלת הפועל תל אביב היו מתוחים מאוד במשך תקופה ארוכה.

רפואה, ששיחק בעבר במכבי תל אביב, הפועל אשדוד, הפועל כפר סבא, בני יהודה, מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה, החל את קריירת האימון שלו ב-2013 אצל מכבי פתח תקווה. אחרי עונה אחת עבר למכבי שעריים מהלאומית וחזר למכבי פתח תקוה לעוד עונה. באוקטובר 2017, מונה למאמן הפועל תל אביב והוביל אותה בחזרה לליגת העל, וממנה פוטר היום.