לימודי פוטושופ ותוכנות גרפיות שונות יכולות להכניס אתכם יותר בקלות לעולם האינטרנט והטכנולוגיה של היום.
העיצובים הגרפיים נמצאים בכל מקום ומשמשים אותנו בכל אספקט פרסומי ומיתוגי של העסק. לכן הדרישה עולה למעצבים גרפיים מוכשרים וכאן מתחילה המחשבה כיצד למצוא את המעצב הנכון לפיתוח המוצרים הגרפיים של העסק שלי.
מכיוון שכל אחד יכול ללמוד היום פוטושופ באמצעות האינטרנט, כיצד מוצאים את המעצב המקצועי שיכול לספק לי את העבודה ברמה הנדרשת?
אז האם כל אחד יכול ללמוד פוטושופ כיום?
התשובה לכך היא כן ולא. כן ניתן ללמוד היום פוטושופ באמצעות האינטרנט או להירשם ללימודי קורס פוטושופ במסגרת מקצועית מסודרת. אך האם כל אחד יכול ללמוד פוטושופ? זה כבר תלוי באדם עצמו. לא כל אחד יכול לקלוט את מגוון הכלים שיש לפוטושופ להציע והוא יכול להישאר ברמה מסוימת נמוכה מאוד ולא להתקדם מספיק לאחר מכן כדי להיות מספיק טוב להציע את שירותיו ללקוחות ולהתפרנס מכך כמקצוע. זאת ועוד שלא כל אחד נולד יצירתי. חלק סבורים שיצירתיות היא תכונה מולדת וחלק אומרים שהיא נרכשת, כך או כך, לא כל אחד הוא יצירתי וללא יצירתיות לא תוכלו להיות מעצבים גרפיים.
מה לומדים בקורס פוטושופ?
- הכרת הכלים הבסיסיים של פוטושופ
- כיצד לגזור עצמים וחלקים שונים בתמונה.
- מקשי קיצור שהופכים את העבודה ליעילה ונוחה יותר.
- אפשרויות שמירה שונות בפוטושופ.
- עריכת תמונות.
- צריבת תמונות.
- עבודה מסודרת עם לשוניות ותיקיות בפוטושופ.
- אפשרויות עיצוב ותצוגה מקדימה.
- הכנת לוגו באמצעות פוטושופ.
- הכרת מאגרים של פונטים חינמיים לשימוש כולל המאגר של גוגל.
- אפשרויות עיצוב טקסט מתקדמות.
- הזזה, סיבוב ומיקום מחדש של תמונות וחלקים בעיצוב.
- לימוד מהו קובץ וקטורי וההבדל בינו לבין פיקסלים.
- פילטרים ואפקטים לתמונות.
- ייצוא וייבוא קבצים.
- ועוד...
מה ההבדל בין מעצב לביצועיסט?
ישנו הבדל גדול בין מעצב לביצועיסט. מעצב יכול להיות גם מעצב וגם ביצועיסט, בעוד שביצועיסט אינו יכול להיות מעצב בהכשרתו וברמתו הנוכחית. מכיוון שמרבית האנשים מחפשים היום מעצב ולא ביצועיסט – כדאי לכם לשאוף גבוה יותר בלימודי העיצוב הגרפי שלכם ולהתייחס לכך ברצינות.
ביצועיסט הוא אדם שיקבל מהלקוח את הוראות העיצוב ורק יבצע אותם בפועל כשם שהוא מכיר את הכלים העומדים לרשותו. מעצב הוא אדם שיחשוב לעומק וישתמש ביצירתיות, בדמיון ובניסיון שלו כדי ליצור משהו חדש שאפילו הלקוח לא חשב עליו.
כך למשל לקוח שאומר לכם "זה העסק שלי... תעצבו לי לוגו מתאים" – זה אומר שתצטרכו להיות מעצבים טובים כדי לבנות לוגו מאפס שגם ימצא חן בעיני הלקוח שלכם וגם יעביר את המסרים והחזון שהוא רוצה להעביר.