אפרים קמיסר: "אל על צריכה לכבד את הלקוחות שלה"

סוכן הנסיעות אפרים קמיסר מעריך שמילת המפתח לפתרון משבר 'טיסת השבת' היא אמון. "צריך להחזיר את ההערכה ההדדית".

אלירן אהרון , כ' בכסלו תשע"ט

אל על
אל על
צילום: אלירן אהרון



טוען....

סוכן הנסיעות הוותיק אפרים קמיסר מגיב בערוץ 7 לדרך שבה פעלה חברת אל על בעקבות משבר "טיסת השבת".

"מישהו הוליך את אל על לא נכון בתחילת האירוע ומאז הם מנסים לשנות זאת. בסך הכל, חברת אל על צריכה את הציבור החרדי - והוא למרות כל הקיטורים - שמח לטוס באמצעותה. נוצר כאן צורך לחדש את האמון בין הצדדים. צריך להחזיר את ההערכה ההדדית", מסביר קמיסר.

להערכתו, "כולם טיפסו כאן על עץ גבוה. הרי זה ברור שכאשר הרב סורוצקין שהפך את עצמו לפרזנטור גוזר את כרטיס הנוסע המתמיד אחר הצהריים ולמחרת בבוקר עולה על מטוס של אל על לניו יורק, אין מאבק משמעותי".

קמיסר גם מעריך שאל על לא תיתקל בחרם, משום שמדובר במהלך שגוי מיסודו. "יש גבול לחרם. יש משחק של היצע וביקוש ולכן לא צריך להחרים, אלא לבוא ולומר לאל על - אנחנו רוצים שתכבדו אותנו כמו שמגיע לנו".