בית כלא גלבוע
בית כלא גלבועצילום: פלאש 90

ארגון 'עד כאן' החל לפעול נגד 'המוקד להגנת הפרט', ארגון שמאל קיצוני שבשנים האחרונות מגן על מחבלים שרצחו עשרות יהודים, בפיגועים הקשים ביותר.

'המוקד' דואג לתנאי הכליאה של המחבלים, עוזר למשפחותיהם ומסייע להם מבחינה משפטית, מה שהוביל את ׳עד כאן׳ לכנותו 'הגב של המחבלים'.

לפי ארגון 'עד כאן', 'המוקד' "מתמקד ברוצחים השפלים ביותר. בין היתר: מבצע הפיגוע האכזרי בברקן שטרם נתפס וביתו עדיין עומד על תילו, רוצח הילדה הלל אריאל בת ה13, רוצחי משפחת פוגל, רוצחי הזוג הנקין, המחבל מהפיגוע בארמון הנציב, רוצח החייל רונן לוברסקי, ובעצם כמעט כל רצח לאומני המתרחש במדינה", וכן מציין במסמכיו כי הקורבנות "נהרגו" ולא "נרצחו".

עוד מתארים בארגון כי המימון העיקרי של 'המוקד', כ85% לפי הדו"ח האחרון, מגיע ממדינות זרות ומהאיחוד האירופי. בין המדינות המממנות את הארגון ואת ההגנה שהוא מספק למחבלים נמצאות שוודיה, נורבגיה, שוויץ, דנמרק, הולנד ועוד.

כעת מבקש את הארגון את עזרת ההמונים בכדי לפעול נגד 'המוקד'. תכנית הפעולה היא איסוף מידע ומחקר מקיף על התנהלות הארגון, קשרי החוץ ודרכי המימון שלו, פעילות משפטית כנגד פעולותיו, פעילות הסברתית ופרלמנטרית מול המדינות הזרות התומכות בו ועוד. ארגון עד כאן פנה לאזרחי ישראל "לא נשקוט עד שנרוקן את הארגון הבזוי הזה מהמימון הזר. כל תמיכה תעזור לנו לעשות את העבודה שהממשלה ובג"ץ לא מצליחים לעשות".

גלעד אך מנכ"ל עד כאן מסר, "שוב בית של מחבל רוצח לא נהרס! משפחתו של המחבל שביצע את הפיגוע האכזרי בברקן זוכה להגנה משפטית מהמוקד להגנת הפרט – הגב של המחבלים! אנו בעד כאן פועלים כדי למנוע את הביזיון הזה על ידי מחקר, פעילות משפטית ופעולות מול המדינות התומכות. פתחנו בפרויקט לגיוס המונים כדי שנוכל להביא לחיזוק ההרתעה והביטחון של כולנו, הצטרפו אלינו וביחד ננצח!".