הרב זלמן ברוך מלמד
הרב זלמן ברוך מלמדצילום: אתר "ישיבה"

זה שנים מספר שאתר 'ישיבה' מארגן שבתות עיון ותוכן לציבור הרחב במגוון נושאים, ומסתבר שהביקוש לכך רק הולך ועולה. דיברנו עם מארגני השבתות וביקשנו לשמוע מהם מעט פרטים על תוכניותיהם לעתיד הקרוב.

באתר ישיבה רואים חשיבות רבה בעניין, וכהמשך לשבתות הקודמות שעסקו בהתמודדויות בני הנוער עם האתגרים הניצבים בדורנו, נישואין וזוגיות ועוד, מפיק צוות האתר סוף שבוע נוסף שיעסוק בנושא "העצמה אישית".

סוף השבוע יתקיים במלון לאונרדו בירושלים בשבת פרשת יתרו (י"ח-כ' בשבט תשע"ט), ובמהלך השבת יתארחו עם הקבוצה הרה"ג זלמן מלמד, ראש ישיבת בית אל והרה"ג שמואל אליהו, רב העיר צפת, יחד עם נשותיהם, הרבנית שולמית מלמד, מנהלת ערוץ 7 והרבנית טובה אליהו, ראש מדרשת תכלת בצפת.

הרבנים והרבניות יעבירו שיחות ועונגי שבת, וישוחחו עם המשתתפים במהלך השבת. המגיעים מיום חמישי יהנו מהופעה של להקת פרחי ירושלים ומשיחה של הרבנית טובה אליהו וסיור ירושלמי ביום שישי, בהדרכתו של אביחי אברהם. הסיור יגע במקומות העומדים בתפר שבין מזרח למערב, שכונת שמעון הצדיק, מעבר מנדלבאום, שיירת הדסה והמחתרות.

צוות האתר מציין כי ישנה יחודיות רבה והזדמנות מיוחדת בעצם המפגש הבלתי אמצעי עם הדמויות הרבניות הגדולות לאורך כל השבת, כמובן זאת מלבד התוכן האיכותי והשיחות שיועברו.

כשרות המלון היא אמנם כשרות רגילה של הרבנות ירושלים, אך כשרות מיוחדת הוזמנה עבור שבת אתר ישיבה הכוללת בישול יהודי לדעת הבית יוסף, בשר בכשרות הרב מחפוד, עופות בכשרות מהדרין הרבנות ירושלים וכל שאר המוצרים בכשרות מהדרין של בד"צים שונים.

מסתבר ששיתוף פעולה בין אתר ישיבה וארגון המורים הוביל גם למתן הנחות וסבסוד מטעם שני הגופים למורים חברי הארגון שירצו להירשם לשבת.

המעוניינים לקבל פרטים או להירשם לשבת יכולים להשאיר פרטים במרכז ההזמנות בטלפון 073-2100121 או בדף הרישום לשבת.