סוף סוף ניצחון. מכבי תל אביב היתה צריכה יריבה כמו באיירן מינכן, כדי לנסות ולחזור לעניינים ביורוליג.

אמנם מאזנה עדיין 2 ניצחונות מול 8 הפסדים, אבל הקבוצה שנראתה הערב (חמישי) על הפרקט, הראתה אופי, נראתה טובה בהרבה תחת שרביטו של המאמן החדש ספרופולוס והכי חשוב, חזרה מההתמודדות עם הניצחון בכיס.

הצהובים עלו דרוכים ולקחו את ההזדמנות שניתנה להם בשתי ידיים, תוך כדי שהם מלהיבים את האוהדים בהיכל ביד אליהו ומביסים את האורחת מגרמניה 71-95.

כבר מהרגע הראשון היה ניכר שהמשחק בשליטה תל אביב. טאריק בלאק וסקוטי ווילבקין הריצו את הקבוצה ברבע הראשון, כשהגרמנים מתקשים למצוא תשובות. הצהובים עלו במהירות ליתרון דו ספרתי וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 17-27.

באיירן ניסתה להשיב, אבל ביום שבו הריבאונד היה בשליטה תל אביבית מוחלטת, זה היה קשה מאוד. הצהובים, מנגד, הציגו התקפות מסודרות ובעיקר חיבור בין השחקנים וירדו להפסקה ביתרון של 18 נקודות, 29-47.

הגרמנים לחצו על הדוושה בתחילת הרבע השלישי וביצעו ריצה כשהם מתקרבים עד לכדי 50-54 ומקפיצים את הדופק של האוהדים בצהוב.

מכבי תל אביב הבינה שהגיע המאני טיים ושוב היה זה סקוטי ווילבקין שהוביל את חבריו, יחד עם אובראיינט. בתום הרבע השלישי, 55-67 לצהובים.

הרבע האחרון כבר היה כולו חגיגה בצהוב. שחקני מכבי לא נקלעו לשאננות וידעו לנצל כל הזדמנות כדי לצאת עם ניצחון מתוק ובעיקר חשוב מאוד, הן מוראלית והן במאבקים לעלייה לשלב הבא.

למכבי תל אביב קלעו: רול 14, טיוס 14, בלאק 12, ווילבקין 10, אובראיינט 9 (10 ריבאונדים), קלויארו 9, זוסמן 9, קיין 8, ריי 7, כהן 4.