הנה נס אישי שלא סיפרתי לאיש. כשהייתי קטן, כבן שמונה שנים, נסעתי לחופשת קיץ לצרפת עם המשפחה למספר חודשים. שיחקתי עם הילדים המקומיים, למדתי קצת צרפתית, ויום אחד רכבנו בחוץ על האופניים.

לא אשכח את היום הזה לעולם. אני יושב על האופניים שלי, מדבר עם חבר, כשילד אחר – לא זוכר אם הוא היה יהודי או מקומי שסתם עשה את זה בצחוק – נכנס בי עם האופניים שלו ודחף אותי לתוך סמטה חשוכה מתחת לבניין דירות גדול.

פתאום אני מוצא את עצמי רוכב בירידה במהירות רבה. אני מנסה לבלום והבלמים לא מגיבים. אני מתגלגל יותר מהר ויותר מהר לתוך חושך גמור.

המחשבות שלי רצות עם הגלגלים... החיים שלי יכולים להסתיים תוך כמה שניות.. "ה'! אנא הציל אותי! אשתדל להיות ילד טוב, מבטיח. אהיה עבדך הנאמן, אבל רק תציל אותי! אני רוצה לחיות!".

אומר דוד המלך, "לא אמות כי אחיה...". למה? "כי אספר מעשה י-ה" - אני לא רוצה למות חלילה. אני רוצה לחיות כי אני רוצה להגדיל את שמך בעולם.

ברור שאתה לא חושב ככה כילד בן שמונה, אז פשוט אמרתי לו שאהיה ילד טוב. ואז... בום! התנגשתי עם הראש לתוך קיר.

הדבר הבא שאני זוכר הוא בית החולים. אחותי אמרה לי שצרחתי ובכיתי וש'פתחתי' את הראש, כאשר דם זרם לכל עבר. כשהאמבולנס הגיע סוף סוף, אמרו לה שזה היה ממש עניין של זמן, כי איבדתי המון דם.

ברוך ה', אחרי כמה חודשים של ניתוחים, תפרים והחלמה, יצאתי מזה. קצת אחרי זה החלטתי להתחיל לשיר. הרגשתי שקבלתי מתנה, שיש לי כישרון, ורציתי לחלק אותו עם עם ישראל, וגם לעשות את זה בדרך שה' יהיה גאה בי.

ובאמת, הברכה העיקרית שאני נותן לילדים שלי היום – וברוך ה' יש לי שישה – היא שיעשו דברים שה' יהיה גאה בהם. כל מה שלא תעשה בעולם, שאנשים יסתכלו עליך ויגידו "אני רוצה להיות כמוהו או כמוה ולתת נחת לה'".

לכן אני ממש מרגיש שהאירוע הזה מינף אותי והעניק משמעות מיוחדת לקריירה שלי. אתה לא מבין את זה בתור ילד אבל זה היה המסר. ה' רוצה שתהנה מהחיים, שיהיה כיף, אבל בו-זמנית הוא רוצה שתבין שהחיים קצרים. תעריך שכל יום הוא נס. כל שנייה. כל נשימה.

ואם תבינו שלכל אחד יש נס לספר וכמה ניסים היו צריכים לקרות מאז שנולדת עד לאיפה שאתה עכשיו, תהיה בן אדם אחר לגמרי.

(תורגם ממגזין HaMizrachi הבינלאומי היוצא לאור ב-54,000 עותקים במדינות אוסטרליה, דרום אפריקה, קנדה, ארה"ב, בריטניה וישראל. מגזין HaMizrachi מחולק בבתי הכנסת בערב שבת ומגיע ללמעלה מאלף קהילות ברחבי העולם)