סיורי עששיות במגדל דוד
סיורי עששיות במגדל דודצילום: יח"צ

לאן יוצאים בחנוכה?

צפון

חנוכה לכל המשפחה בגולן

עין קשתות

באתר יתקיימו סיורים מודרכים הכוללים סרט המציג את תהליך קימום בית הכנסת בן 1,500 שנה. כחלק מפעילויות מיוחדת לחנוכה, במקום יתקיימו הפעלות מיוחדות לחג (בתשלום סמלי). הסיור באתר יחשוף בפני המבקרים את בית הכנסת העתיק, בן 1,500 שנה, ששוקם ונבנה מחדש ע"י טכנולוגיה חדשנית, לצד בתים סורים נטושים שנבנו על הכפר היהודי העתיק. באתר נמצאות הקשתות המפורסמות על שמן נקרא המקום, מעל מעיינות ששוקמו ושופצו. באתר שבילים מסודרים, מקומות ישיבה ופינות צל רבות. האתר נגיש לנכים, אך אינו מתאים לעגלות תינוקות.

מחיר מוזל לתקופת הרצה עד ינואר 2019. לפרטים: 04-6851002

תופעת טבע בפארק ירדן

חוויית לילה ייחודית בפארק הירדן. מסלול מואר ע"י מנורות קטנות, אשר מתחיל בעץ השקמה העתיק. המסלול מורכב משבע תחנות בהן לומדים על הגחליליות, מקבלים טיפים לחיים טובים על ידי צב, רוקדים עם זיקית ושומעים את החוויות הקסומות של אבני הבזלת העתיקות. לכל אורך המסלול שומעים את נחל הירדן שוצף וקוצף ומוסיף לחוויה החושית. 04-6962885 (תיירות גולן)

הרפת הרובוטית באבנ"י אית"ן

סיור של כשעה ורבע הכולל צפייה ברובוט החולב ובפרות המחליטות מתי מתאימה להן חליבה, מאכילים עגלים מבקבוק יונקים וחובצים חמאה בעקבות סיפורים על חריצות והתמדה. הסיור ברובו מתנהל באולמות ממוזגים. לפרטים: 050-4060311

סטודיו מנדרינה -

סדנאות זכוכית לכל המשפחה. הדגמות ניפוח ופיסול בזכוכית. לפרטים: 04-6763619

מרכז המבקרים "קול שופר"

במפעל מיוצרים כל סוגי השופרות הקיימים, לפי כל הסגנונות של העדות השונות. במרכז המבקרים הקהל, ילדים ומבוגרים, מתנסים, מתרשמים ובעיקר לומדים על תהליך ייצור השופרות על כל היבטיו.

לפרטים: 04-6763307 | 050-3732459

תיירות אורטל
לאורך החג, יתקיימו מגוון פעילויות מיוחדות בפינת החי המיני zoo של אורטל וביקב אורטל. כמו כן, יתקיימו סיורי שקיעה הכולל הדלקת נרות וסופגניות.(מותנה בהרשמה מראש ומזג אויר). הסיור יוצא בשעה 16:30. ביגוד חם חובה. 04-6960808/702

חברת סוף הדרך:

טיולי שטח מאתגרים בג'יפים פתוחים/סגורים סיור האורך שעתיים, עם מורה דרך מוסמך. לפרטים: 054-6883939

קרבות גשר

סרט מולטימדיה בחדר האוכל המקורי(1924) יספר את סיפור הקיבוץ וסיפורם המיוחד של החלוצים שהתיישבו במקום, לחמו בעוז, נאחזו בקרקע ובנו את ביתם.
לאחר מכן, רגע לפני תקיפת האויב, משחק בשילוב כתבי חידה

ואחריו, דגם ומיצג מרהיב עם אורות, צלילים, מים וסכרים המספר את סיפורו של "הסטארט-אפ" הישראלי הראשון - תחנת הכח ההידרואלקטרית שהקים המהנדס פינחס רוטנברג –'הזקן מנהריים'.

למידע נוסף והזמנות התקשרו: 04-6752685

סיורי עששיות בגן גורו וגן גו יורה

גן גורו הפארק האוסטרלי, גן גו יורה מבוך הדינוזאורים, רייזר העמק הנעלם ופארק המעיינות שבעמק המעיינות מזמינים את הציבור לחוויה ייחודית של סיורים מודרכים לאור עששיות בשעות הדמדומים. טלפון: 04-6488060

הכרמל

רמת הנדיב-סיור עששיות בגנים הקסומים

סיורי בוקר וערב.

בבוקר- סיורי חידה ובלשות בעקבות סוד הפקת שמן הזית. הטיול לאורך שביל האחוזה, עד לווילה הביזנטית, לגת העתיקה ולתצפית נוף מרהיבה ממעוף הציפור

בערב- סיורי עששיות לאור ירח, גילוי חיי הלילה בגנים וחידוד חושים החושף את הטבע באופן אחר. פרטים נוספים בטלפון : 04-6298111

מוזיאון ה"טכנודע" חדרה.

סיור בין כוכבים לכל המשפחה. בין היתר יסיירו המשתתפים בין תחנות שונות במרחב האסטרונומי ויחוו את הכוכבים אליהם יגיעו . החוויה תועבר באמצעות ניסויים, תפאורה, הדגמות ובניית דגמים.

עוד במקום, פארק ומוזיאון מדע, חידון אינטראקטיבי ועוד ...טלפון: 04-6333505

מוזיאון המזגגה בנחשולים

סיורים ופעילויות בעקבות נרות השמן הקדומים, סיפורי כדים, יוונים מול מכבים, חיפוש מטמון, כתב חידה משפחתי ופינת יצירה ברוח החג. לפרטים 077-2306386

מופעי חנוכה במלון אלמא

4.12 מופע סטנדאפ ישראל קטרוזה - יום שלישי ב 21:00 אולם אלמא

10.12 ישראל גוריון ואסף אמדורסקי שרים הדודאים - יום שני ב 21:00 אולם אלמא

12-13.12 אביתר בנאי לשונות של אש- יום רביעי 21:00 | יום חמישי 21:00 אולם אלמא

פסטיבל דייגים בפארק הדייג

פארק הדייג מציע דייג בבריכות הפארק וכן דייג דגיגונים בבריכה מיוחדת המותאמת לילדים קטנים. ציוד דייג ניתן להביא מהבית או לשכור / לקנות במקום. לפרטים: 077-2306319

פעילות בעקבות האור הגדול של מייסדי המושבה חדרה.

סיור מומחז במבנה הח'אן ההיסטורי, בו החל סיפורה של חדרה.

מחירים אטרקטיביים למשפחות.

סיור אינטראקטיבי חדשני באמצעות שימוש בטאבלט במבנה הח'אן ההיסטורי בו החל סיפורה של חדרה. לפרטים: 04-6324562

לכל הפעילויות כנסו לאתר מטיילים במגפיים: www.magafaim.co.i

טיול שקיעה מחוף האקוודוקט לנמל קיסריה

יציאה מחוף האקוודוקט בקיסריה ותצפית אל עבר קיסריה והים.

בהמשך הליכה לאורך החוף הציורי וביקור בבית הכנסת העתיק ובפסיפסים שנמצאו לאורך הדרך.

סיום בנמל קיסריה היפיפה ושוקק החיים וצפייה בקישוטי אורות וצבעים מיוחדים לחנוכה.

הטיול יתקיים ביום חמישי 6.12 בין השעות 15:30-17:30 סיום הטיול בחושך! יש להצטייד בפנסים!!

יש להצטייד בבגדים חמים ונעלים סגורות. לפרטים: 04-9841114

מרכז

פסטיבל 'חם בחנוכה'

המרחב כולו ייפתח למשפחות ומטיילים שייהנו מטיולי טבע וסיורים מודרכים, פעילויות ניווט חווייתיות, הצגות של תיאטרון אספלט במעבה היער, פינות חי מלאות ליטופים, פעילויות מסיק וכבישת זיתים. אמנים יפתחו בתיהם לסדנאות למבוגרים ולילדים שיכינו בובות עץ, נרות מחימר ומשעווה. בשעות הערב יחשפו כל סיפורי היער בסיורים לאור עששיות ביער בן שמן, ובבני עטרות תתקיים סדנת פיסול וקדרות לאור נרות ואל תוך הלילה למבוגרים בלבד.

במתחם קברי המכבים תפעל תחנת מידע של קרן קיימת לישראל ממנה יצאו הדרכות ללא תשלום למשפחות בעקבות תעלומת קברי המכבים. לא רחוק משם יתקיים הפנינג ארכיאולוגיה ביער בן שמן עם חפירה ארכיאולוגית לילדים, סדנאות יצירה של נרות חימר, פסיפס ובית בד.

לפרטים מלאים על הפסטיבל ועל כל הפעילויות: http://www.thm.org.il/

שירים ונפלאות בממלכת החלומות

הפקה נוצצת שטרם נראתה כמותה במגזר הדתי. במתחם תיאטרון מיוחד ומקורה באצטדיון רמת גן יתקיימו עשרות ההצגות במהלך ימי החנוכה. המחזמר עוסק בתכני העצמה אישית, בגרות, אהבת ישראל, וציונות.

בממלכה נראה איך מלך החלומות (דודו פישר) בעזרת משרתו, איש החלומות (איציק דדיה), מגשימים לילדי החלומות (להקת 'קינדרלעך'), את משאלותיהם, למורת רוחו של האבא המבולבל (שוקי סלומון). ברכותיו של גואל המלאך (עדי רן) מלוות את נער החלומות (עוזיה צדוק) במאבקו נגד שומרי המלך (להקת ווקאל'ס), כאשר מעל לראשם מרחפים פעלולני 'קרקס Y’.

קטעי אקרובטיקה מרהיבים ועוד שלל דמויות מפתיעות היוצאות למסע רצוף חוויות שיגשים לילדים את משאלותיהם ב'ממלכת החלומות' הקסומה שנבנתה עבור 'שירים ונפלאות'.

ההצגה מיועדת לכל המשפחה, הילדים בכל הגילאים יוקסמו מעולם מלא בחוויות מרגשות ומצחיקות, וההורים יהנו ממופע מוזיקלי ברמה גבוהה ביותר.

מוזיאון תל אביב לאמנות

סדנאות פיסול מאכלי חג , יצירת ספר אמן ומעבדת דפוס. הזדמנות נהדרת לביקור במוזיאון תל אביב . לילדים בני 7 עד 12 - הכינו במוזיאון ימים מלאי הרפתקאות יצירתיות ומרתקות .(הרפתקה בת יום), בין השעות 10:00- 13:00

סדנאות יצירה לבני 12-7 בשילוב הדרכה במוזיאון. ללא הורים.

רכישת כרטיסים בקופת המוזיאון - שד' שאול המלך 27 - 03-6077020

מוזיאון אגם בראשון לציון

סדנאות יצירה, פעילות לילדים בחושך

הסיורים והפעילויות בהרשמה מראש בקופות המוזיאון 03-5555900

מוזיאון הרצליה

"מקרן האור לחדר החושך"

סדנאות צילום באור ובחושך ופעילות לילה יצירתית במוזיאון

מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, הבנים 4 , הרצליה טל': 955101109-

בחווה של חוה

במקום סופר – חולבים עזים

במקום מכונית – רוכבים על חמורים

הפקת שמן זית – לחנוכיה

הכנת סופגניות ספינג' ( בלי ריבה )

ביקור במוזיאון לראות כלים ישנים ועתיקות

נוסעים לטייל בקיבוץ בטרקטור עם קרונות

ובמקום לשחק במחשב – מלטפים חיות

ובנוסף גם נהנים – מג'ימבורי ומתנפחים .

וסבא וסבתא אזרחים ותיקים נכנסים ללא תשלום בכניסה .

קיבוץ חפץ חיים . לפרטים : 08-8593876 074-7025878

בשביל האור: חנוכה בחברת החשמל

חברת החשמל תקיים מרוץ חברתי, זו השנה השנייה, מדן ועד אילת. המרוץ ייערך בשיתוף עמותות וארגונים חברתיים ורשויות מקומיות תחת הכותרת "בשביל האור".

בין הערכים שמאחדים את החברה הישראלית אשר למענם ואיתם ירוצו: רצים בין הדורות, כולנו כאחד, האנשים ששומרים עלינו, תרבות, חדשנות, התיישבות ותיירות.

לפרטים נוספים ולהרשמה למרוץ http://events.shvoong.co.il/or-iec/

עלי באבא וארבעים השודדים

הפקה מוזיקלית שמביאה אל הבמה את סיפור ההרפתקה המותח אודות עלי באבא הצנוע ואוהב האדם, שמגלה יום אחד אוצר גדול ששייך לשודדים. סיפור על צניעות לעומת חמדנות, ועל הרווח העצום של הנתינה, שבשעת אמת מתגמלת ואפילו מצילה חיים.
לצד הסיפור, ההצגה מביאה לבמה את הצבעים, המוזיקה, הריקודים והניחוחות המיוחדים לסיפורי העם שמקורם בארצות ערב.
לגילאי 6-12. טל: 03-5111444 שלוחה 9 או באתר התיאטרון

ירושלים

עיר דוד

משקולת ה"בקע" שנחשפה צפונית לעיר דוד, תוצג בחנוכה הקרוב ‏בגן הלאומי עמק צורים לצד פעילות הסינון לחג ‏

המשקולת מתקופת בית ראשון שהתפרסמה בימים האחרונים תוצג לקהל הרחב בגן הלאומי ‏עמק צורים בין התאריכים 1/12/18 עד 10/12/18 לצד הפעילות השוטפת באתר.‏ לפרטים נוספים *6033‏ ‏

חנוכה במוזיאון מגדל דוד-

תעלומת האוצר האבוד: מי לקח את אוצרות בית המקדש?

בואו לפתור את התעלומה ההיסטורית. מבוסס על סיפור אמיתי! בעזרת מפות, עפרונות וטיימר, תצאו לחפש את הפתרון לתעלומה ברחבי המוזיאון והמצודה. בדרך יחכו לכם חידות ומשימות מאתגרות, אותן תצטרכו לפתור במהירות, כדי לקבל רמזים שיובילו אתכם אל הפתרון. אספתם את כל הרמזים בזמן שהוקצב? אתם קרובים אל תיבת האוצר! נותר לכם רק לפצח את החידה האחרונה ולגלות איך פותחים את התיבה. חושבים שהמשימה "קטנה עליכם"? יש גם חידת בונוס למצטיינים.

סיור עששיות מדליק

כשהערב יורד על ירושלים, נצטייד בעששיות שיאירו את דרכינו, ונצא לסיור לילי קסום במצודה ובמוזיאון. נפגוש שחקנים בדמויות מתקופות שונות, נכיר את הסיפור המרתק של ירושלים, נסייר על חומות המצודה, נשיר שירים, ונסיים בהדלקת נרות חגיגית ובסופגניות.

הכניסה למוזיאון בחינם לילדים, כולל פעילות האוצר האבוד.

סיור העששיות נשאר בתשלום ובהרשמה מראש.

חנוכלים

חוויה של מיצגים מוארים ואינטראקטיביים, מופע אש, הצגת ילדים, תיאטרון רחוב באווירת חג החנוכה, מוסיקה חיה, הקרנות וידאו על חומות העיר העתיקה ועוד ועוד.

חנוכלים יתפרש על פני מסלול רצוף פעילויות ואטרקציות, החל מרחבת שער יפו ופנימה אל עבר סמטאות העיר העתיקה הקסומות, ודרך בתי הרובע היהודי

כניסה חינם לכל המשפחה לפרטים נוספים 02-6544888

אתרי הרובע היהודי

פעילויות לכל המשפחה באתרי הרובע - משחק בריחה אינטראקטיבי לכל המשפחה המשלב מגוון טכנולוגיות עתידניות, חידות ומשחקים המעבירים את המבקרים אל עברו המרתק של הרובע היהודי, סיורי עששיות מרתקים אל מתחת לאדמה, טיפוס על מגדלים וחומות ירושלים ועוד.

מתאים לכל המשפחה 4987 *

ניגון בחנוכה במוזיאון המוזיקה העברי

פעילות ייחודית מחכה במהלך חנוכה במוזיאון המוזיקה העברי. הילדים ייהנו מסיורים מוזיקליים בחללי המוזיאון שיכללו הדגמות בכ-260 כלי נגינה נדירים וייחודיים שהגיעו מהתפוצות ומוצגים במוזיאון, שירים, ניגונים וסיפורים מרתקים. הסיורים מותאמים לגילאי 4 ומעלה. הגעה מראש בלבד בטלפון 02-5406505

'מעלית הזמן בירושלים'

האטרקציה הייחודית לכל המשפחה מזמינה ליהנות בחנוכה ממסע חדשני ורב חושי הכולל 4 מיצגים ייחודים המוקרנים באולם מעוצב חדשני וטכנולוגי שלא נראה כמותו בירושלים. לפרטים נוספים: 02-6248381

טעימות שמן זית וסיורים בבית הבד בטורא

לרגל עונת המסיק וייצור שמן הזית מזמין לראשונה בית הבד של טורא את הקהל הרחב להכיר את שמן הזית המופק במקום ולהצטרף לסיורים בתיאום מראש לפרטים והזמנות : יקב טורא: 02-6508882 ורד 052-7966613

מסעדת מדיטה:

לרגל חג החנוכה, שף מוטי אוחנה, השף והבעלים של מסעדת מדיטה, מציע למבקרים במהלך ימי החג מנת ספיישל מיוחדת של ספינג' עם כבד אווז, וקינוח מתוק של ספינג'ים בציפוי סוכר באווירת חג החנוכה. להזמנות: 02-5664466

גן לאומי עיר דוד

לגלות את ירושלים הקדומה באור חדש ולצלול אל מעבה ‏האדמה, לסיור ייחודי בתעלה ההרודיאנית שעברה מתחת לרחובה הראשי של ‏ירושלים הקדומה.

‏הרשמה דרך מרכז ההזמנות ב*6033 או 02-6268700‏

משחקי האש

לרגל חג החנוכה יזם מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם נציבות כבאות והצלה לטובת מבקרי המוזיאון במהלך החג.

לפרטים נוספים 02-6544888

הקמצן שהפך לקבצן

תיאטרון אספקלריא, לכל המשפחה, במיוחד לחופשת חנוכה
יום רביעי 5.12 בשעה 12:00 לרכישה: במספר 02-6511936

מוזיאון ארצות המקרא

מוזיאון ארצות המקרא מזמין את ילדי ישראל והוריהם לפסטיבל שכולו אור עם כדים נדירים, מנורות זהב, חנוכיות עתיקות וסביבונים.

לפרטים על הסיורים המונגשים ולהרשמה: 02-5955305

מרכז מורשת בגין

סיורים במוזיאון * בית פלוגת הכותל * חידון אינטראקטיבי * סדנאות יצירה * סולמות וחבלים. לפרטים נוספים : מחלקת הזמנות 02-5652011

מחושך לאיור במוזיאון ישראל

שפע של פעילויות יצירה איכותיות ומהנות. בתערוכה "בינינו" ישתתפו המבקרים במיצגים הבוחנים קשרים אישיים בעידן הרשתות החברתיות, בהכנסת אורחים וירטואלית ובמסיבת רחוב.

במיוחד לכבוד החנוכה יארח המוזיאון את "קולו אור" במופע קונטרול פריק מקורי ומלא הומור המשלב במורכבות טכנולוגית מוזיקה חיה, להטוטי קרקס, משחקי תאורה והקרנת וידאו. בנוסף ייערכו באגף הנוער סדנאות חנוכה להכנת נרות שמן, שעות-סיפור מיוחדות לחג בספריית האיור ועוד.

מפגשים (לילדים מגיל 8 ומעלה) עם מאיירים מובילים ולאחריהם סדנת אמנות בהנחייתם יתקיימו בכל ימי החג מ-10:30 בבוקר ועד 13:00 בצהריים

דרום

צפון הנגב

חנוכה עם גיבורי צפון הנגב

אנשי צפון הנגב הם הגיבורים המודרניים של ישראל. גם בתקופות קשות, הם שומרים על אורך רוח, ולא מוותרים על החיוך והאהבה לארח. בחנוכה, אתרי התיירות באזור פותחים את שעריהם ומציעים למבקרים שלל אפשרויות בילוי מהנות לכל המשפחה.

המרוץ החברתי "מאירים את ישראל" יעבור באזור ויקיים הפנינג משפחות מיוחד, בשביל הסלט יקיימו פעילויות מיוחדות לחג הכוללות גם בניית חנוכייה מתפוחי אדמה וגזרים צבעוניים שקוטפים במקום, בביתן הבד יתנסו וילמדו הכל על המסיק ובאל היען הילדים ישתתפו בפינת יצירה מיוחדת בה יטפטפו שעוות נרות על גבי שברי קליפות של ביצת היען הענקית.

עם רדת החשכה, המבקרים יוכלו לצאת לסיורי עששיות ופנסים מרתקים בחוות הדקלים יקיימו משחקי אור וחושך מהנים, במבוך מרים יצאו לסיור לילי בסופו יקבלו גם סופגנייה עם עלי תבלין שגדלים במקום וביד מרדכי יקיימו סיור מורשת לאור פנסים. לסיום מתוק, עונת התותים נפתחת בימים אלה, ושני אתרים שונים מציעים קטיף עצמי של תותים אדומים ומתוקים: משק 77 במושב תקומה, ואורי תותים במושב ישע.

עוד בחנוכה: סיפורים על שלום ופשרה יהיה ניתן לשמוע בנתיב לשלום ובהגדת ימית, וטיולים וחוויות אקסטרים לכל המשפחה ניתן למצוא במרכז האופניים 217 ובלה מדווש בקיבוץ בארי, טיולי טרקטורונים וריינג'רים במושב דקל, פייטבול במתחם 39 וסיורי מורשת לכל המשפחה בבארות בנגב בקיבוץ עלומים.

למידע נוסף ופרטים על אתרי בילוי, מסעדות ולינה באזור: www.habsor.co.il

פארק תמנע

בפארק תמנע שפע פעילויות בשעות היום ובשעות השקיעה והלילה. ביקור מרכז המבקרים ובו ממצאים מחפירות המספרים את סיפורם של כורי הנחושת, צפייה במיצג האור-קולי המתאר את אורח חייהם של הכורים, שלל מסלולי טיול ברגל, ברכב ובאופני הרים ואפשרויות לבילוי לילי בקרוואן משפחתי, חדר אירוח, ווילה קאמפ או אתר הקמפינג. לפרטים והזמנות – 08-6316756

הפנינג הצפרות של חנוכה

הפנינג לכל המשפחה בפארק הצפרות שבכניסה לאילת. המבקרים יפגשו ציפורים וחוקרי ציפורים מתחנת המחקר וישמעו סיפורים מרתקים על כל ציפור ועל תופעת נדידת הציפורים.

במסגרת ההפנינג ייערכו פעילויות לכל המשפחה, סיורים מודרכים בפארק הצפרות, סיורים אל ברכות הפלמינגו וסדנאות יצירה ומשחק.

כניסה חינם. לפרטים –050-7671290

פסטיבל אלעד להצגות ילדים באילת ובערבה הדרומית

תיאטרון אלעד – התיאטרון של אילת וחבל אילות (הערבה הדרומית) מפיק זו השנה השלישית את פסטיבל אילת אילות להצגות ילדים.

שלושה ימים של מיטב הצגות הילדים בישראל במחיר מסובסד

ביום חמישי (5/12) מופעי רחוב, סדנאות יצירה, ליצנים, בובות חיות, הופעות מוזיקליות מקומיות ובחינם.

כרטיסים – המחיר לכל הצגה – 10 ₪ בלבד

לפרטים והזמנות – באתר - http://www.elad-theater.co.il/

סיפורי תש"ח – שבוע המורשת בישראל

סיפורי תש"ח ליליים בסיור לאור עששיות, משחקי משימות וניווט מתובלים בסיפורי גבורה, חפירות ארכיאולוגיות ועתיד מתחבר אל העבר במציאות רבודה הם רק חלק מהפעילויות הייחודיות שיוצעו לקהל הרחב, במסגרת אירועי "שבוע המורשת בישראל", שמתקיים זו השנה החמישית בחג החנוכה. כל הפעילויות שואבות השראה משנה רבת התרחשויות, תש"ח - 1948, שנת הקמת המדינה. תחת הכותרת 'סיפורי תש"ח' ימתינו לקהל המבקרים ב-14 אתרי מורשת ברחבי הארץ חוויות ייחודיות מלאות סיפורי תעוזה ואומץ שיאפשרו הנאה משפחתית מרתקת וערכית תוך שימוש בכלים טכנולוגיים חדשניים באתרי טבע, ארכיאולוגיה, מבנים חשובים ונקודות בהן היסטוריה התרחשה.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר www.moreshet2018.co.il