בנט בכנס השדולה
בנט בכנס השדולהצילום: דוברות שר החינוך

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, קיבל בצהריים (שני) תעודת הוקרה ממועצת ארגוני הילדים והנוער כאות הערכה על תמיכתו בפעילות הארגונים והעצמת פעילותם בתקופת כהונתו כשר החינוך.

התעודה הוענקה לשר בנט במהלך כינוס השדולה לקידום תנועות וארגוני הנוער בישראל, בראשות ח"כ מירב בן ארי (כולנו).

בדיון, שנערך ביוזמת בן ארי, השתתפו גם ח"כ יעקב מרגי, ח"כ מיכל בירן, שלומי קסטרו, מנכ״ל מועצת ארגוני הילדים והנוער ונציגי התנועות והארגונים.

השר בנט אמר במפגש, "לפני ארבע שנים התוודעתי לראשונה באופן מעמיק לפעילותם של ארגוני הנוער, וגיליתי עולם ומלואו. ככל שהכרתי יותר, הגעתי למסקנה ברורה - ביחס להשקעה, התוצר החברתי והערכי שאתם מביאים למדינת ישראל הוא הגבוה ביותר. על כל שקל שאנחנו משקיעים בארגוני הנוער, התרומה לחברה הישראלית היא פי כמה. לכן, הכפלתי פי 2 את תקציב ארגוני הנוער ואנחנו נמשיך בכיוון הזה".

עוד הוסיף בנט, "מה שמייחד אתכם זה החיבור לשטח, הבנה טובה של האתגרים והמציאות במדינה שלנו. ארגוני הנוער הם בבת עיני, בעיקר בשל האידיאל העמוק שלכם שמבוסס על לתת ולא רק לקבל. אני גאה בכם ואוהב אתכם".

ח״כ בן ארי העומדת בראש השדולה לקידום תנועות וארגוני הנוער בישראל, ציינה, "ארגוני הנוער בישראל עושים עבודה חשובה עבור דור העתיד ומספקים מסגרת חינוכית יציבה ומשמעותית שנוגעת בחברה כולה ובעיקר בפריפריה החברתית והגאוגרפית. יש לי שותפים נהדרים בארגוני הנוער ויחד אנחנו מרחיבים את הפעילות ודואגים לתקצוב הולם. תודה מיוחדת לשר החינוך, נפתלי בנט, וליו״ר ועדת חינוך, ח״כ יעקב מרגי, על עשייתם למען קידום ארגוני הנוער ועל כך שכיבדו אותנו בנוכחותם בכינוס השדולה. אני שמחה שהיום אנו מבינים את תרומתם הגדולה של ארגוני הנוער לחברה הישראלית ונמשיך לפעול למענם״"

שלומי קסטרו, מנכ״ל מועצת ארגוני הילדים והנוער, אמר "אני רוצה להודות לשר בנט, שבשלוש וחצי השנים האחרונות חרט על דגלו את התמיכה בארגוני הנוער והתוצאות לא איחרו להגיע. בדצמבר 2015 אמרת לנו שלדעתך ההשקעה בארגוני הנוער תניב את התוצר הגדול יותר, היום אנחנו יודעים גם לגבות את זה בתוצאות מחקר שקיימנו. זו הזדמנות להוקיר תודה לגורמי המקצוע ולכל השותפים למלאכה. אנחנו ביחד איתכם מצליחים להגשים חלומות של אלפי בני נוער".