עץ אשוח
עץ אשוחצילום: אייסטוק

מועצת העיר אשדוד החדשה חגגה אמש את כינונה בהשתתפות רבני העיר, 29 חברי המועצה הנבחרים, חברי המועצה היוצאים ומבקרים רבים מרחבי העיר.

במהלך הנאומים החגיגיים שנשאו בזה אחר זה, בחר חבר המועצה הנבחר אלי נכט להזמין את תושבי העיר לחגוג עמו על עץ אשוח.

"אני רוצה להתחיל ולהגיד שבצה"ל אמרו לי שלא יוכלו לגייס אותי אבל נכנסתי לדובר צהל, אמרו לי שלא אבחר בבחירות הללו אבל נכנסתי", פתח את נאומו.

"אחת המטרות ששמנו לפנינו היא לרענן את השורות, להיכנס עם אנרגיות חדשות, עם תפישות חדשות, לא סתם לשבת לחמם את הכסא. אני רוצה להגיד תודה לתושבי אשדוד שקמו והצביעו והיו אחוזי הצבעה גבוהים- עשינו היסטוריה ומגיע לתושבי העיר כל הכבוד", הוסיף.

בהמשך הציג את הזמנתו החריגה. "אנצל במה זו כדי להזמין את תושבי אשדוד לחגיגה סביב עץ אשוח במרכז ביג בעוד כשבוע", אמר, וזכה במשך דקות ארוכות לקריאות 'בוז' מהקהל עד שנאלץ לקטוע את נאומו.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שעלה לנאום אחריו הגיב בהלצה כלפי עו"ד אלי נכט כי מרגע זה הוא ממנה עצמו לבייביסטר שלו לכל תקופתו בעירייה.

בשעות שקדמו לטקס כינון המועצה הצטרפה סיעת ש"ס לקואליציה בתיווכו של יו"ר ש"ס אריה דרעי כשהביא מסירה את דרישותיה שהיוו אבן נגף להצטרפותה. לאחר הצטרפות ש"ס, אף סיעתו של עו"ד אלי נכט הצטרפה לקואליציה.