מסי הצטרף למועדון בית"ר ירושלים

אחרי שהשיקה את מועדון האוהדים החדש, בית"ריסט שמו, לוגו חדש וספונסר לראשונה זה זמן רב, גם גדול שחקני הכדורגל הצטרף ליוזמה

נרי וייס , כ"ו בכסלו תשע"ט

חוגג עם מסי. בית"ריסט
חוגג עם מסי. בית"ריסט
צילום: באדיבות דוברות בית"ר ירושלים

היישר מברצלונה - ליאו מסי מצטרף לבית"ר ירושלים. לוגו חדש, ספונסר חדש ומועדון אוהדים חדש, את כל אלה השיקה אמש (שני) בית"ר ירושלים במסיבת עיתונאים חגיגית שקיימה באצטדיון טדי שבבירה.

מסיבת העיתונאים נקבעה הרבה לפני התקופה הלא טובה שעוברת על הקבוצה, ובמועדון הירושלמי אף שקלו שלא לקיימה בשל המצב המקצועי הרעוע, אך לבסוף החליטו לדבוק בתכנית המקורית.

הבעלים החדש משה חוגג ששינה את פני המועדון הירושלמי מקצה לקצה בכל הקשור לניהול, תדמית ושיווק, הסביר כי דווקא המצב המקצועי הקשה בו הקבוצה נמצאת עמוק בתחתית טבלת ליגת העל בכדורגל היא זו שתבחן את כוחו של המועדון ואת כוחם של האוהדים הרבים.

במסיבת העיתונאים אמש הציג חוגג ספונסר חדש, חברת אפליצ'ק שחתמה על הסכם חסות ראשית לשנתיים הקרובות תמורת מיליון דולר לעונה. AppliCheck הינה חברת פינטק אשר פיתחה טכנולוגיה שנותנת מענה לעסקים קטנים ובינוניים במשק ומאמתת בזמן אמת האם הצ'ק תקין בפעולה פשוטה דרך הנייד. האפליקציה יודעת לעשות חיתום עסקאות בשניות ומאפשרת לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים לבצע עסקאות בצורה בטוחה עם כל בית עסק ובן אדם בעולם.

מייסד אפליצ'ק והמנכ"ל הינו היזם מני גיא, אשר קיבל את עיטור האומץ מראש הממשלה, מהמפכ"ל אות הנשיא וחייל מצטיין בשנת 1997, זאת לאחר שנקלע לאירוע ביטחוני ובו הגן בגופו על מספר אזרחים והציל חיי אדם. גיא שירת בתפקיד כחובש במשמר הגבול ובעת שהגן על הצוות נפצע משישה כדורים והפך לנכה על כיסא גלגלים. לאחר שיקום ארוך וממושך, וכנגד כל הסיכויים, הוא הוגדר כנס רפואי כשהצליח לקום מכיסא הגלגלים, ואף לסיים תואר אקדמי באוניברסיטת בן גוריון.

בנוסף הציגו חוגג ובית"ר לוגו חדש, וגולת הכותרת של מסיבת העיתונאים הייתה מועדון האוהדים החדש - "בית"ריסט" שמו. מועדון האוהדים החדש יקנה לאוהדים קדימות לרכישת כרטיסים למשחקים, מתנות ופרסים, מחירים מיוחדים על מוצרי החנות שתיפתח בהמשך ועוד הטבות כשהמחיר לכך הוא 9 שקלים או 18 לרוצים כרטיס VIP.

מי שלמעשה רכש ראשון את כרטיס ההטבות הייחודי ונכנס ראשון למועדון 'בית"ריסט' הוא לא אחר מאשר שחקן הכדורגל ליאו מסי. מסי הארגנטיני המשחק בברצלונה הספרדית, הצטרף כבר בשבוע שעבר ליוזמה, עוד לפני השקת מועדון האוהדים אמש, כשזה שימש פרזנטור בעסק הנוסף של משה חוגג שיזם מכשיר פלאפון שהוא גם ארנק דיגיטלי.

"כדי לבנות משהו לטווח הארוך חשוב להשקיע בתשתיות", אמר משה חוגג הבעלים של הירושלמים. "אני גאה להציג את הלוגו החדש. שינינו את הצבעים. המנורה היא זו שצריכה להאיר. אנחנו מקווים מאוד שדברים יילכו חלק יותר מעכשיו. רוצים להציג גם את מועדון האוהדים החדש של בית"ר ירושלים - אנחנו מתכוונים לתת הנחות משמעותיות לאוהדים שיחזיקו בכרטיס המועדון. זה כרטיס שיעלה 9 שקלים בחודש, הוא יממן תפאורה במשחקים והשקעה במחלקת הנוער. באמצעות הכרטיס אנחנו נותנים לאוהדים הנחות, אפשרות להביע את דעתם וחשוב שנשמע בצורה מסודרת את הדעה של הקהל. הדרך הנכונה לשמוע את הדעה של האוהדים תהיה דרך המערכת הזו. מבחינתי מועדון ללא קהל לא מעניין אף אחד. כדורגל זה ספורט וספורט הוא סוג של בידור. הקהל קונה כרטיסים ואנחנו חייבים לשמוע את האוהדים".

על הספונסר החדש, אפליצ'ק, אמר חוגג: "לאוהדים יש הזדמנות להוכיח שהשיר "גם בתקופות הכי קשות" זה לא רק מס שפתיים אלא באמת חזון של האוהדים. קבוצות מתחלפות והמועדון תמיד נשאר. מי שאוהד את המועדון הזה צריך לתמוך בו גם בתקופות הכי קשות כמו שאומר השיר. זה לא סוד שלבית"ר אין ספונסר כבר תקופה ארוכה. התבשרתי שקשה להביא ספונסרים בגלל התדמית של הקבוצה. במשחקים שהייתי ראיתי שהקהל זה הדבר הכי טוב שנתקלתי בו בינתיים. נתקלתי בהרבה מאוד סבלנות. למרות התקופה הקשה הקהל עדיין מגיע בהמוניו ומעודד גם בתקופות הכי קשות".

"אחרי המשחק הקודם חשבתי שלא יכול להיות יותר גרוע אבל טעיתי. מבחינה מקצועית אנחנו נראים רע, אבל מבחינת מועדון אנחנו בשיא וזה לא נעלם מספונסרים שרואים את זה. אתרי הספורט ועיתוני הספורט שמסקרים את הקבוצה נותנים לה חשיפה גבוהה מאוד ביחד עם קהל האוהדים הכי גדול בישראל".


‫הצעות והערות ניתן לשלוח לדואר אלקטרוני: neri@inn.co.il