תנובה הורידה את הפרסומת ל"יופלה טיל"

בפרסומת נראה ילד שמח ועליז שמקבל לארוחת עשר יוגורט טיל וצוחק בבוטות על חבריו שקיבלו פירות וירקות

ערוץ 7 , כ"ז בכסלו תשע"ט

תנובה החליטה להוריד את הפרסומת החדשה שלה למותג "יופלה טיל" יממה בלבד לאחר שעלתה לאוויר.

את הפרסומת יצר משרד הפרסום מקאן ת"א, ובה נראה ילד שמח ועליז שמקבל לארוחת עשר יוגורט טיל וצוחק בבוטות על חבריו שקיבלו מאכלים בריאים כמו פירות וירקות.

"גלובס" דיווח כי שעות ספורות לאחר שעלתה הפרסומת לאוויר ספגה תנובה קיטונות של ביקורת עליה ברשתות, גם בשל סגנון ההתנהגות הפוגעני וגם ובעיקר בגלל הרעיון להעדיף מזון עתיר סוכר על פני מזון בריא לילדים.

"הפרסומת של תנובה מייצרת תדמית רעה לכל תעשיית המזון", אמר היום ל"גלובס" גורם בענף שלדבריו "הופתע לרעה" מהעובדה שחברת המזון הגדולה בישראל עולה לאוויר עם פרסומת שלועגת לילדים שמביאים מזון בריא לבית הספר. "יש ציפייה שכל חברות המזון הגדולות יבינו שאנחנו ב-2018 ושהצרכנים מצפים מאיתנו לדברים אחרים. חשבנו שתנובה שם".

תנובה הבהירה היום ברשת כי תתקן את הפרסומת. "חשוב לנו להדגיש שמדובר בפרסומת הומוריסטית שלא נועדה לפגוע כי אם להציע ולהדגיש את הגיוון שילדים מצפים לו בארוחת הבוקר. אנחנו דוגלים בתזונה בריאה, מאוזנת ומגוונת וצר לנו אם המסר הובן שלא כהלכה".