משה אדרי
משה אדריצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מקורביו של ניצב בדימוס משה צ'יקו אדרי זועקים כנגד מסע ההכפשות שהוא עובר מאז הוכרז כמועמד לתפקיד מפכ''ל המשטרה.

המקורבים מגיבים לפרסומים בכלי התקשורת ולפיהם אדרי נפגש עם בודקת הפוליגרף לפני ביצוע הבדיקה, ולא דיווח על כך כמקובל, לכאורה.

''יובהר כי עוד טרם החליטה הועדה על דרישתה לביצוע בדיקת פוליגרף ועוד קודם לקביעת היועץ המשפטי לממשלה את זהות מכון הפוליגרף, פנה ניצב בדימוס אדרי להתייעצות באשר ליכולתו הבריאותית לביצוע בדיקת פוליגרף במידה ויידרש לעשות כן, לאור עברו הרפואי", אמרו המקורבים.

''בהתייעצות כלל לא בוצעה הכנה לביצוע הפוליגרף וכן, בניגוד מוחלט לתיאור בכתבה, ניצב אדרי לא תאם ולא ביקש דבר מהבודקת. בדיקה זו היתה מבוצעת בכל מקרה על ידי ניצב אדרי גם לאחר החלטת הועדה".

בסביבתו של אדרי מבהירים כי ''ניצב אדרי לא הכיר את הבודקת ולא שכר מעולם את שירותיה אלא פגש אותה כבודקת מוסמכת לביצוע בדיקות פוליגרף. אין לו שום קשר לבודקת שנבחרה פרט לפגישת הבירור הרפואי שהתקיימה ביניהם, כאמור עוד טרם החליטה הועדה כי עליו לבצע בדיקת פוליגרף תעסוקתי.

''ניצב בדימוס אדרי נענה לדרישת הועדה לביצוע הבדיקה באופן מיידי ולא היה הגורם שקבע את זהות המכון או הבודק. ניצב בדימוס אדרי עבר בהצלחה את בדיקת הפוליגרף שהינה בדיקה מקצועית, אותה הוא מוכן לבצע בכל מכון שידרש.

''כל ניסיון להציג את הדברים אחרת הינו חלק ממסע מתוזמר של פגיעה בשמו הטוב של ניצב (בדימוס) אדרי", הוסיפו מקורביו של המפכ''ל המיועד.