היולדת והמיילדת
היולדת והמיילדתצילום: באדיבות הדסה הר הצופים

במהלך יום השקת עשרת חדרי הלידה בהר הצופים, שנערכה בטקס מרגש, התהלכה לה יזינה - אחות המחלקה הפנימית בהדסה הר הצופים, בין חדרי הלידה החדשים.

"התפעלתי מהיופי ומהפינוק שבחדרים החדשים. ראיתי עד כמה הם גדולים ומרווחים, אפילו התיישבתי בפאטיו של אחד החדרים", היא מספרת בחיוך.

מה שלא צפתה, בעודה יושבת בפאטיו, הוא שהיא עתידה להפוך ליולדת הראשונה באותו מתחם, בו באותה שעה התכנסה צמרת הבריאות כדי לברך ולהציץ אל החדשנות והפינוק שהוא מציע.

"עבדתי עד הלילה במחלקה שלי, פנימית ב׳, והלכתי לישון עם צירים שנמשכו כל הלילה. בבוקר הגענו לחדר הלידה, שם הסיעו אותי על כיסא גלגלים לחדר הלידה מס׳ 1, על השטיח האדום, שנשאר מארוע הפתיחה יום קודם. זו הייתה הגעה מאוד מלכותית ללידה", היא מספרת בחיוך.

"זו הייתה לידה מהירה וחוויה עצומה, המיילדת שלי עשתה אותה לכזו וגם העובדה שהתרחשה במתחם החדש, בו כל כך קיויתי ללדת. החדר החדש הרגיש כל כך מפואר, עם מקלחת צמודה, צבעים מרגיעים ואוירה נעימה״", הוסיפה.

גם למיילדת, רחל צנוירט שעובדת בחדרי הלידה בהר הצופים מזה 6 שנים, הייתה זו חוויה מיוחדת ושונה בהחלט. "התרגשתי שזכיתי לילד את התינוק הראשון בחדרי הלידה הנפלאים והחדשים, אין ספק שעברנו כאן זמן מיוחד ביחד. יש כאן תחושה של בראשית - עידן חדש, הכל מתוקתק ויפה. אני בטוחה שנתרגל מהר מאוד ל'בית החדש' שלנו"