סיומי המסכתות של החייליםצל"ש

עמותת צל"ש (צבא לשם שמיים) המלווה אלפי חיילים דתיים בשירותם הצבאי מדפיסה בימים אלה מסכתות ברכות, תענית ומגילה במהדורת הכיס המיוחדת עם פירוש "ושיננתם".

עד היום חולקו למעלה מ-50 אלף חוברות של גמרא בפורמט כיס, והביקוש בשטח הולך וגדל. "יש כבר מעל 5,000 חיילים שאוחזים בגמרות כיס של צל"ש, כבר זכינו לחגוג מעל 900 סיומי מסכתות בכ- 70 בסיסים ומוצבים שונים ברחבי הארץ", מספרים בעמותה.

להקדשת מסכתות 'לעילוי נשמת' ולשותפות בתרומה להרחבת הפעילות לחצו על הקישור או התקשרו למספר: 055-6654687

צל"ש
צל"שצילום:צל"ש

הרב פרץ אינהורן, יו"ר צל"ש, סיפר כי ''בשבועות הקרובים אנחנו מתחילים לעשות סבב בכל הישיבות הגבוהות, ישיבות ההסדר והמכינות הקדם צבאיות ולהכין את הגיוס הבא - גיוס מרץ. בכל ישיבה ובכל מכינה נעביר שיחת הכנה לצבא, נכיר לתלמידים את הפרויקטים של צל"ש שיעזרו להם לאורך כל השירות הצבאי, וכבר נחלק להם את מסכת הכיס הראשונה שתהיה כמשימה לקראת הגיוס, נבקש מהם שהשתדלו לסיים את מסכת מגילה עד ראש חודש אדר א'. בעזרת ה' בראש חודש אדר א' אנחנו עורכים כנס מתגייסים ענק שבו נחגוג ביחד עם מעל 500 מתגייסים את סיום מסכת ה- 1,000 של חיילי צה"ל''.

פרויקט "אהבתי תורתך" הוא פרויקט הדגל של צל"ש ובמסגרתו חיילים מכל יחידות צה''ל מחלקים ביניהם דפי מסכת גמרא ובכל חודשיים חוגגים סיום מסכת יחד.

"חיילים שמשרתים ביחידות שונות, אבל גרים באותה עיר או באותה שכונה, או שלמדו באותה ישיבה או מכינה, מחלקים ביניהם את דפי המסכת וחוגגים בסוף סיום ביחד", מתאר הרב איינהורן. "יש קהילות של בתי כנסת שחילקו את דפי המסכת בין האבות לבנים החיילים, יש קהילות מחו"ל שלוקחות חלק מדפי המסכת שהחיילים לומדים, והם חוגגים איתם את הסיום 'און-ליין' ושמחים איתם בשידור חי וישיר".

כאמור, בימים אלו נערכים בצל"ש לקראת הדפסת עוד שלוש מסכתות חדשות: מסכת חגיגה, מסכת ביצה ומסכת מכות. להקדשת מסכתות "לעילוי נשמת" או כדי להשתתף בתרומה להרחבת הפעילות, לחצו על הקישור, או התקשרו למספר: 055-6654687