קהת ובראון הערב תחת גשם שוטף
קהת ובראון הערב תחת גשם שוטףצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

קיבלה בראש. מעולם לא הפסידה מכבי חיפה ארבע פעמים ברציפות בביתה, מעולם לא ספגה מכבי חיפה שער בדקה ה-93 מראשו של שוער היריבה. הערב (מוצאי שבת) מכבי חיפה הייתה לא רחוקה מלקטוע את רצף ההפסדים באצטדיונה הביתי, סמי עופר, עם ניצחון על עירוני קריית שמונה. אבל אז, בדקה ה-93 ספגה שער דרמטי והזוי, כזה שרק היא יכולה לספוג.

הירוקים מחיפה שמנצחים בחוץ ומפסידים בבית, היו קרובים הערב לרשום ניצחון ביתי ראשון אחרי זמן רב כשהצליחו להפוך פיגור משער של מוריסיו בדקה ה-26 ליתרון, 19 דקות מפתיחת המחצית השניה.

סאן מנחם עם שער ממש בפתיחת המחצית השניה ושלומי אזולאי עם שער בדקה ה-59, הפכו את התוצאה ונראה היה שחיפה בדרך לניצחון ביתי ראשון מזה זמן רב, וכזה שישים מאחור את השבוע ההזוי שעבר עליה עם התפטרותו של מאמנם השני העונה, אלי גוטמן בשל סיבות רפואיות לדבריו.

אבל אז, כשכבר נראה היה שהמשחק יסתיים בניצחון חיפאי, עמוק בתוך תוספת הזמן, בהזדמנות האחרונה של המשחק, עלה לרחבת חיפה שוער קריית שמונה, זיגוס ברטקוס, וכדור קרן שנחת היישר לראשו, נעצר ברשת של חיפה שספגה שער כזה שרק היא יכולה לספוג.

קריית שמונה קוטעת רצף שלושה הפסדים, בתיקו 2:2 דרמטי במיוחד. חיפה? זו מאבדת שוב נקודות באצטדיונה הביתי. לאן זה עוד יכול להתדרדר? זו חותמת סיבוב ראשון עגום עם 16 נקודות וניצחון ביתי אחד בלבד, כשלא הצליחה לחבר עדיין העונה שני ניצחונות רצופים.

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל בכדורגל, נפרדו מ.ס אשדוד ומכבי פתח תקווה גם כן בתוצאת תיקו, כשמנור סולומון קבע 1:1 עם שער מרהיב.