שגרירים של הסברה
שגרירים של הסברהצילום: לב העולם

במסגרת סבב הרצאות שערך מייסד ארגון לב-העולם, עו"ד נתי רום, במזרח הרחוק, הגיע רום להרצאה בפיליפינים ובדרכו עצר לשבת בקהילה היהודית בסינגפור.

אזרחים מקומיים, ידידי הארגון, שמעו על הגעתו והזמינו את רום לצפות במחווה מרגשת שהכינו: חנוכיית ענק זוהרת חוברה לשרשרת ארוכה והוכנסה לעפיפון שהעיפו בשמי המדינה, לאות תמיכה במדינת ישראל ובעם היהודי.

ארגון לב-העולם הוקם כיוזמה למאבק ב- BDS ובחרם העולמי על יו"ש. במסגרת המאבק שולח הארגון מידי חודש חבילות עם מוצרים מיו"ש לאלפי אזרחים תומכי ישראל ברחבי העולם. בנוסף, עורך הארגון סיורים בשומרון ועו"ד נתי רום, מייסד הארגון, מוזמן מידי חודש להרצאות ברחבי העולם. במסגרת הסבב האחרון התארח רום בסינגפור ובפיליפינים, שם נכחו מאות משתתפים בהרצאות.

בהרצאה שנערכה בפיליפינים הביעו המשתתפים התרגשות רבה ובסופה של ההרצאה נעמדו על רגליהם והכריזו "עם ישראל חי". בסיום ההרצאות ביקשו רבים מהמשתתפים להמשיך בקשר עם הארגון כנגד ה- BDS.

עו"ד רום סיפר "ההרצאות היו מרתקות, המפגש עם אנשים מקצה אחר של העולם שצמאים לשמוע על המתרחש באזורנו ממקור ראשון. המחווה של האזרחים מסינגפור לכבוד חנוכה ריגשה אותי באופן אישי והיא מופנית כלפי כל עם ישראל – יש לנו שגרירים של הסברה בחו"ל, וכמו 'מוסיף והולך' בנרות החנוכה אנו מעבירים את האור ומגדילים אותו עוד ועוד.

''אנחנו רואים את זה גם בגידול במספר החבילות שנשלחות לחו"ל: אלפי אזרחים בכל רחבי העולם רוצים לתמוך בהתיישבות היהודית ביהודה ושומרון ומקבלים מידי חודש את החבילות עם המוצרים מיו"ש. אני מקווה שעם עוד מאמצים נוכל לגייס לשורותינו עוד יותר אזרחים בחו"ל שמתנגדים לחרם ותומכים בישראל באופן פעיל", הוסיף רום.