שרון מימר. עוד ניצחון באדום
שרון מימר. עוד ניצחון באדוםצילום: פלאש 90

במרחק נגיעה. בכל תשעת משחקי הבית האחרונים שלה כבשה הפועל רעננה, שיא מועדון של הקבוצה הקטנה מהשרון. הערב (ראשון) היו רחוקים השרונים מרחק משחק אחד משיא מועדון חדש.

לרוע מזלם, פגשו אלה יריבה מוכשרת וחזקה בדמותה של הפועל חיפה שממשיכה להראות כי פתיחת העונה הנוראית הייתה ירידה לצורך עליה. אחרי התבוסה שהנחילו ליריבה העירונית בדרבי והתיקו 4:4 הדרמטי שסחטה מול האלופה בשלוש השנים האחרונות, הפועל באר שבע, הערב שוב הביסו החיפאים האדומים.

רעננה, שצברה 11 מ-14 הנקודות שלה העונה במשחקי הבית, לא הצליחה להסתדר עם החיפאים, זאת למרות שאלה חסרו את כוכבם והקפטן גילי ורמוט, שכבש ארבעה שערים ב-11 משחקי ליגה מול רעננה.

את מקומו של ורמוט מילא גיא חדידה הצעיר והאלמוני, בהצלחה יתירה כשכבר בדקה ה-12 ניצל בישול של דור מלול כדי לכבוש ראשון במשחק הערב.

בדקה ה-54 הכפיל נס זמיר את התוצאה וכעבור 10 דקות שילש ראדו גינסארי את התוצאה שעמדה בסיום על 3:0 מהדהד של האדומים מחיפה על האדומים מרעננה. חיפה סוגרת סיבוב ראשון עם שיפור ניכר ביכולת מאז מונה למאמנה שרון מימר, רעננה? זו חוזרת להפסיד אחרי שני משחקים בהם ניצחה את בית"ר ירושלים וסיימה בתיקו 0:0 עם חדרה.

במשחק נוסף הערב במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל בכדורגל, ניצחה מכבי נתניה את העולה החדשה הפועל חדרה בתוצאה 1:0, והנחילה לה הפסד נוסף העונה בליגה הבכירה.