פיגוע בצומת עפרה
פיגוע בצומת עפרהצילום: עופר מאיר, פלאש 90

אריאל סילברשטיין, אחיה התאום של שירה איש רן שנפצעה קשה בפיגוע בצומת הירי בעפרה, סיפר הבוקר (רביעי) על מצבה ועל מצבו של התינוק שיולד בניתוח חירום.

"מצבה של אחותי משתפר, דיברתי איתה אתמול והיא מרגישה יותר טוב. כרגע היא מאושפזת בטיפול נמרץ וצפוי לה שיקום ארוך. התינוק עדיין במצב קריטי ואנחנו מבקשים מכולם להתפלל", אמר האח בראיון ל"חדשות הבוקר" בערוץ 12.

אריאל סיפר כי אחותו ''כל הזמן שואלת על התינוק, אנחנו תמיד אומרים לה את האמת אבל לא תמיד את כל האמת. אתמול היא נפגשה לראשונה עם בעלה מאז חזרה להכרה והיה מאוד מרגש, נתנו להם את הזמן שלהם אבל כשהיינו שם, אמרנו לעצמנו שהם פשוט זוג מתוק עם זוגיות מדהימה. הדבר הראשון שבעלה עמיחי (שנפצע אף הוא באורח קל) אמר לה הוא - את מדהימה".

האח תיאר מה זכור לשירה מרגעי האימה באותו הערב. "מהפיגוע היא זוכרת שדיברה עם חברה בטרמפיאדה ופתאום ראתה הבזקים צהובים מהרכב ונפלה.

"אנחנו מרגישים חיבוק מעם ישראל, סומכים על מערכת הביטחון ומקווים שהמערכת הפוליטית תיתן להם את האפשרות למצות את הדין עם המפגעים השפלים", סיכם אריאל סילברשטיין.

מבית החולים שערי צדק נמסר כי במהלך הלילה האחרון חל שיפור נוסף במצבה של שירה. היא עירנית, לא מונשמת ולא מורדמת. במצב הילוד אין שינוי והוא מוסיף להיות קריטי.

אבי הפצועה: ''היא פקחה עין, דמעה מרוב התרגשות''אלירן אהרון