משה ליאון
משה ליאוןצילום: אסתי דזיובוב/TPS

אגודת ישראל מתרחקת מהקואליציה של משה ליאון? אם לשפוט על פי הידיעות הלוחמניות בביטאונים החסידיים - נדמה שאכן כך.

העיתונים 'המודיע' ו'המבשר' תקפו היום את המשך הפעלתו של מרכז הבילויים בשוק מחנה יהודה על ידי עירית ירושלים וטענו כי מדובר בסבל בל יתואר לבעלי העסקם במקום.

"שוק מחנה יהודה היה במשך כל השנים מקום מסחרי, שבשעות היום שקק חיים ועשיה, אך בלילות הניח למתגוררים וחיים בסביבתו, להניח את ראשיהם בשקט ובביטחה. בשנים האחרונות החליטו גורמים שונים בעבור בצע כסף, להפוך את השוק וסביבתו לאזור של בילוי בשעות הלילה, תוך שהם מפריעים בצורה חמורה את מנוחת ושלוות כל דרי ובאי האזור".

על פי הידיעה, "המצב הנוכחי גורם סבל בל יתואר לתושבי האזור ומהווה להם מטרד, המקשה את חייהם וגורם להם גם לסכנות מוחשיות בבואם לבתיהם, מפני שיכורים ושאר אנשים מסוכנים המתהלכים ומשוטטים במקומות כאלה".

בדבריהם האשימו את עירית ירושלים באזלת יד. "למרבה הצער, עד כה לא נקטה עיריית ירושלים בצעדים הדרושים, כדי להחזיר לתושבים את שלוותם שנגזלה מהם על ידי אלה שהפכו את המקום לאתר בילוי בשעות לילה, תוך עבירה על חוקי התכנון ועל חוקי שעות עבודה ומנוחה".

את הקרדיט לוקח חבר המועצה יוחנן ויצמן הקורא לעיריית ירושלים "לעשות את המתבקש מצידה, ולאכוף את החוק, כך שיבוטל המטרד החמור בשוק מחנה יהודה, ותוחזר השלווה למתגוררים בסביבתו".