הרב תחומי
הרב תחומיצילום: יח"צ

תוצאות הסקר קבעו: המרצים האיכותיים ביותר מלמדים במרכז הרב תחומי.

תחום לימודי הקוסמטיקה, ממש כמו המקצוע עצמו, הוא עולם שלם רחב ומגוון ולכן בפני מי שהחליטה להפוך את הקוסמטיקה לעיסוק המקצועי שלה ניצבת דילמה לא פשוטה כאשר היא נדרשת לבחור את המקום בו תלמד. סקר חדש שפורסם לאחרונה קבע כי המרכז הרב תחומי הוא בית הספר המוביל בישראל ללימודי קוסמטיקה, לפחות אם לשפוט על פי רמת המרצים והכשרתם.

כידוע, ישנם לא מעט פרמטרים חשובים המשפיעים על איכותם של מוסדות לימודיים בכלל ומכללות לקוסמטיקה בפרט. אופי תכנית הלימודים, העדכניות שלה, מספר שעות הלימוד התאורטי, כמות שעות התרגול המעשי וההתנסות מול לקוחות אמיתיים, רמת החדשנות והקדמה של המתקנים והציוד של בית הספר, כמות התלמידים בכיתה ועוד.

אלא שמעל כל אלה, יש פרמטר אחד שיכול להכריע בקלות את הכף לכאן או לכאן - איכות המרצים ורמת המקצועיות שלהם. על פי הסקר, צוות המרצים של המרכז הרב תחומי זכה לציונים הגבוהים ביותר במספר קטגוריות ביניהן מקצועיות, יחס אישי לתלמידים, ניסיון מקצועי ואיכות ההוראה. עוד קבע הסקר כי "המרצים במרכז הרב תחומי הם בעלי ניסיון ומוניטין רב שנים וכן בעלי קליניקות פעילות בתחום, דבר המעשיר את התלמידים בזכות הידע המעשי המגיע מהתנסותם היומיומית של המרצים".

תוצאות הסקר עולות בקנה אחד עם ההתעניינות והביקוש הרב לו זוכה בית הספר ללימודי הקוסמטיקה בשנים האחרונות, וגם בזכות מאות בוגרות מרוצות שמעידות כי זכו להכשרה ברמה הגבוהה ביותר, כזאת שעזרה להם להתברג בעולם הקוסמטיקה ולהצליח להרים עסק עצמאי מצליח משלהן.

השילוב בין רמת המרצים הגבוהה לבין שמירה על סטנדרט גבוה במיוחד בזכות תוכנית לימודים מתקדמת שמתפתחת ומשתנה בכל שנה בהתאם לחידושים בתחום, ציוד מתקדם והמון שעות פרקטיקה, מעניק למרכז את התואר המאוד מחייב "בית הספר המוביל ללימודי הקוסמטיקה בישראל".