הלווית יובל מור יוסף  הי"ד
הלווית יובל מור יוסף הי"דצילום: קובי ריכטר - TPS

יובל מור יוסף הי"ד, לוחם גדוד "נצח יהודה" בחטיבת ''כפיר'' שנרצח בפיגוע בגבעת אסף, מובא למנוחות הבוקר (שישי) בבית העלמין הצבאי באשקלון.

מפקד חטיבת כפיר אלוף משנה ציון רצון ספד ללוחם: "חבריך סיפרו לי על אדם מיוחד, צנוע, שקט, בעל לב רחב. היית עמוד תווך במשפחתך, כל חופשה הייתה מוקדשת לעזרה לטיפול באחיותיך.

"בנערותך היית שחקן כדורסל מצטיין וויתרת על חלומך כדי לשרת שירות משמעותי כלוחם", סיפר המח''ט. ''נפלת בהגנה על המולדת ואני מבטיח לך שרוחנו לא תיפול. לא ננוח ולא נשקוט עד שנתפוס את המחבל", הדגיש.

אביו של מור יוסף ספד לבנו, "ילד שעשועים, ילד של תורה, ילד של כיבוד הורים, ילד של חברה, ילד של עזרה, באת לעולם כדי לעזור. אני מבקש ממך דבר אחד - אל תפסיק לעזור גם בעולם הבא".

יובל מור יוסף הי"ד, תושב אשקלון בן 20, שוחח עם אביו לפני הפיגוע וסיפר לו שלמרות שהיה אמור לצאת הביתה הוא התנדב להחליף כמה מחבריו כדי שיוכלו לנוח. לחברו שלח הקלטה בוואטסאפ: "אם אתה עובר בגבעת אסף, אל תשכח אותי אחי. אוהב אותך".

יובל מור יוסף הי"ד מובא למנוחותקובי ריכטר/TPS

הרב אריאל מורה, ראש ישיבת ההסדר בקריית אונו, סיפר ''אחד הדברים הזכורים לי אצל יובל זה הענווה. תמיד הוא דיבר איתנו במבט מושפל ובעדינות. כשהיה צריך לצאת באמצע השבוע הביתה ע"מ לעזור ולטפל באחיותיו היה מתנצל על כך שהוא נאלץ לצאת.

''תמיד ידע להחמיא. להודות ולהכיר טובה. אם זה אחרי שיעור בבית המדרש או אחרי פעילות טובה היה ניגש באותה צניעות ומודה. ליובל יש 2 אחיות עם c.p. ותמיד דאג להן. כשהיה בבית בסופי שבוע טיפל בהן במסירות וכשהיה בישיבה תמיד חשב עליהן. מה שלומן, איך הן מרגישות. כשיובל היה בשיעור עיניו היו בורקות משמחת הלימוד.

''יראת השמים שלו, התמימות ואהבת התורה והרבנים אפיינו אותו מרגע הגעתו לישיבה ולא קהו לאורך שירותו הצבאי. חבל על דאבדין ולא משתכחין".