שרון מימר. עוד בכורה מוצלחת
שרון מימר. עוד בכורה מוצלחתצילום: פלאש 90

את העונה הנוכחית פתחה הפועל חיפה בסערה גדולה. זה התחיל עם ניצחון במשחק אלוף האלופים בדו-קרב פנדלים על האלופה הפועל באר שבע והמשיך עם תבוסה מהדהדת שהנחילו למכבי נתניה במחזור הראשון של העונה בתוצאה 5:0, מה שהיה לניצחונם הגבוה ביותר בליגת העל מאז 2005.

מאז הרבה השתנה אצל האדומים מהכרמל, כשמאמנם ניר קלינגר התפטר לאור התוצאות הרעות שהיו ובמקומו מונה שרון מימר. מאז הגעתו של מימר, האדומים מחיפה שוב בנסיקה כשמלבד התבוסה שהנחילו ליריבה העירונית בדרבי, סחטו תיקו 4:4 מדהים מהאלופה מבאר שבע והביסו גם את רעננה עם שלישייה לרשת.

הערב (מוצאי שבת) פתחו החיפאים את הסיבוב השני של העונה בדיוק כמו שפתחו את זה הראשון - עם ניצחון על מכבי נתניה. בשישה מתוך שבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ניצחה הקבוצה הביתית, כשהאחרונה שניצחה בחוץ ביניהן הייתה הפועל חיפה, אי שם בספטמבר 2015.

המשחק הערב נפתח רע עבור החיפאים, כשבדקה ה-30 הכניע בתום מבצע אישי בצ'יראי את שטקוס.

החיפאים לא ויתרו על המשחק, ומהלך קבוצתי נהדר בדקה ה-55 הסתיים בשער שיוויון של בן אז'ובל שנגח לרשת המקומיים מנתניה. נגמר? לא אם זה תלוי בחבורה האדומה מהכרמל. בדקה ה-88 בעיטה חופשית חלשה של תמאש פגעה בחומה הנתנייתית והטעתה את דני עמוס בדרך למהפך, במה שהיה גם לשער הניצחון של החיפאים שעושה היסטוריה ורושמת ניצחון רביעי רביעי ברציפות - דבר שלא היה לה מאז עונת האליפות ב-1998/9. חיפה בדרך לעוד עונה חלומית בצמרת הטבלה?

במשחק נוסף שהתקיים הערב במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל בכדורגל, ניצחה הפועל רעננה את בני סכנין גם כן בתוצאה 1:2.