עשרות הפגינו: "משפחה יש רק אחת"

עשרות פעילי תנועת "בוחרים במשפחה" הפגינו אחר הצהריים (ראשון) בצומת עזריאלי בתל אביב, במחאה על הלגיטימציה הניתנת לתופעת הלהט"ב בחברה הישראלית.

הפעילים נשאו שלטים שעליהם נכתב "משפחה יש רק אחת", "משפחה = שורשים", "לא תשתוק" ו"משפחה = המשכיות".

מול ההפגנה הזו עמדו פעילי שמאל ממפלגת ''יש עתיד'' שנשאו שלטים בעד הלהט"ב, עליהם נכתב "איש איש במשפחתו יחיה", "משפחה זו משפחה".

מיכאל פואה, מראשי ויוזמי תנועת ''בוחרים במשפחה'', אמר הבוקר בשיחה עם ערוץ 7 כי "האמירה שלנו היא שאנחנו בוחרים במשפחה ומגדירים את המשפחה כאבא אמא וילדים, וזה דבר חדש בשיח הישראלי. הצליחו לפורר לנו את מושג המשפחה וכל דבר מוגדר כמשפחה, שני אבות או שני אמהות והורים בודדים.

"כל אלה דברים לא נכונים. משפחה זו אחריות עם המשכיות, עם מסורת ועם נאמנות בין בני הזוג ולילדים. השיח הזה נעלם בשנים האחרונות. אנחנו שומעים את הזכות להורות של אבות ואמהות שאינם האבות והאמהות האמתיים ופחות שומעים את הקול של הילדים שיש להורים חובה לגדל אותם".

"אנחנו במדרון חלקלק בסחר בילדים, בזרע, בנשים וברחם של נשים", הזהיר פואה. ''האלטרנטיבה היחידה כיום לנער ונערה בעלי נטיות לתוך אותו מין היא הלהט"ביות, להפוך את הנטייה לזהות. אנחנו אומרים שלא, יש אלטרנטיבה אחרת, להתגבר, והיא צריכה להישמע. צריך לשמוע את המחירים של קניית זרע ושל שכירת רחם. גדלים כך ילדים שמחפשים את ההורים שלהם. צריך להיות מודעים למחיר שמפחדים לדבר עליו. יש פסיכולוגים שמסוגלים לעזור לבעלי נטייה פנים-מינית, אבל חוששים לעזור בגלל שיימינג, רודפים אותם".